Gjest 2 minutter i mitt liv Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ligger ute å nyter en varm august kveld,da tanken slår meg at det er snart vinter! Vinter!Tenker på vinter så tenker jeg på isbjørn. Tenker jeg isbjørn så tenker jeg tungmetaller og miljø forurensning. Så slår det meg at kanskje man kan mate isbjørnen,så den slipper å få alle disse tungmetallene inn i kroppen sin. Da vil ikke isbjørnen vandre rundt i en hormonforstyrret rus! Da vil kanskje bestanden øke......... Ser en maur i mitt side syn! Hvordan ville det være om mauren kryper oppi rompa mi nå,blir livredd.. Ser for meg scenarioet hvor man må oppsøke legen....Du!jeg har fått maur i rompa!Kan du hjelpe meg? Bare et lite utdrag fra hvordan dagen arter seg....Tankene tordner rundt i min lille travle hjerne..... Men dere!Ikke en negativ tanke:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283863-for-mange-tanker-p%C3%A5-en-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.