Gå til innhold

Hjelpe politiet?

Gjest "hjelpepolitiet"?

Anbefalte innlegg

Gjest "hjelpepolitiet"?
Skrevet

Hei.

Jeg barer lurer på en ting: Jeg ble utsatt for overgrep som liten av en mann. Jeg vet at han er blitt nektet inngang på enkelte ting, men jeg vil aldri tørre å anmelde dette. Nå er jeg jo i tillegg 26 år.

Jeg har PTSD. Men er så usikker på om det er skjedd. Eller... jeg svinger mellom å tenke at det er skjedd og ikke skjedd...

Går det an å si til politiet hvem denne mannen er, og si at jeg kan være med å vitne om de får opp andre saker med denne mannen? Om jeg sier det til de, blir de da nødt til å ta kontakt med han? Kan jeg si at det får de ikke lov til, med mindre de i tillegg har andre saker på han?

... er så sliten... :-(

Skrevet

Politiet kan ikke gå videre med saken uten av du leverer inn en anmeldelse, men de setter helt sikkert pris på informasjon fra deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...