Gå til innhold

NHD: Råd i forhold til Spiseforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg vil svare mer ordentlig imorgen. Jeg har feiret min far ikveld. Han er 70 år men ser mere ut som en 60 åring. Han er blitt nødt til å gi opp sin praksis som lege og har fått det travelt de siste ukene. Alle vil ha en bit av han. Jeg forstår det godt. Pappa er bare en utrolig fin og avslappa og humoristisk fyr.

Jeg kjenner på dette absurde at vi må sette folk i bås. Pappa er i mine øyne fremdeles en ung fyr. Men om han skulle fortsette praktisen videre måtte han ta fullt betalt av pasientene. Det er ikke noe morro syns pappa. Derfor velger han heller å bli pensjonist.

Jeg har litt lyst til å fortsette samtalen for jeg syns innspillene dine er gode og gud vet jeg trenger gode innspill.

det er likevel begrenset og det vet jeg like godt hva jeg klerer å formiddle på doktoronlne.

Jeg likte min advokat Rikke Lassen for sin tildels snerpethet og presise formulering. hun gjorde mer for meg en 6 bår i terapi.

Jeg fornemmer denne litt strenge erkjennelsen hos deg.

Jeg ber deg ta e betrakning at jeg har drukket noen glass i min fars 70 års lag.

Frosken er min lillehjerne og Rikke Lassens lille hjelper. De er egentlig ganske geniale, begge to. :)

Gjest Multippel
Skrevet

Frosken er min lillehjerne og Rikke Lassens lille hjelper. De er egentlig ganske geniale, begge to. :)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...