Gå til innhold

Feit og vanskapt

Anbefalte innlegg

Gjest skurvkladden

Sans for humor har du iallfall.

Sjøl om beskrivelsen din av deg sjøl er heller begredelig, så har du en stor posjon sjølironi. Det syns jeg er sjarmerende.

Har du tenkt på at det må være stressende å være bildeskjønn, og? De smellvakre vil ofte lure på om folk vil være i lag med dem kun på grunn av utseendet. De fleste av oss ønsker å bli likt på grunn av den personen en er, og ikke på grunn av et vakkert ansikt/slank fasong.

Vær glad for at du er frisk og for at du "virker".

Vær glad for at du har vett og forstand.

Vis interesse for andre.

Sats på å være en god samtalepartner.

Det er jammen ikke utseende som avgjør om en blir likt eller ikke. Sjøl har jeg en hudsykdom som gjør at jeg ikke ser ut. Likevel har jeg ektemann, barn, venner, jobb.

Sykdommen og utseendet mitt må jeg leve med, men jeg nekter å la det ødelegge hverdagen min og styre livet mitt.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...