Gå til innhold

en mor som svårt sjuk

Anbefalte innlegg

Hej! Jag vet inte riktigt hur jag ska börja egentligen men, min sambo har en dotter ihop med en tjej som är psykiskt sjuk. Hon har varit inlagd vid flera tillfällen och hon har skadat sig själv så illa så hela hennes kropp är full i arr. Hon har försök att ta livet av sig vid flera tillfällen och nu sist var hon inlagd på psykriatisk avd hamar. Där inne också klara hon att skada sig. Dottern är 4år och ibland så kommer hon och säger att mamma har fullt med arr över allt, det märks väldigt på henne när mamman är sjuk för då gör hon liksom "uppror" av allt och hon ska ditt och datt.. Hon blir så stressad. Min sambo har också varit psykiskt sjuk men han går nu hos psykolog och tar allt mycket lättare. Mne den ¨törsta frågan våran är. Hur ska vi få tagit dottern i från henne? För min sambo vill inte att hon ska bo under sådana omständigheter, man vet aldrig när hon försöker att ta livet av sig igen. Hon har hjemmehjelp som kommer med mediciner och har stöttekontakt för att hon inte vågar köra hit till oss och hämta dottern? Kan vi kontakta barenvernet? Så han får huvudsakligen vårdanden om dottern?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284208-en-mor-som-sv%C3%A5rt-sjuk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...