Gå til innhold

Legen ville ikke skrive ut Spironolactone...

Gjest den transkjønnede doler.. ferri -_-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er en tøffing ferri! Virkelig! Det står all respekt av å dele dette med omverdenen. Du har vist mot. Det at du tar deg selv på alvor på denne måten er et eksempel til etterfølgelse!

Jeg håper at du blir møtt med masse, masse støtte og forståelse og at psykologen du kommer i kontakt med har en god porsjon klokhet og varme. Ja, og ikke minst kunnskap. Det er vesentlig. Det fortjener du!

Videre håper jeg at du ikke gruer det alt for mye til MR'n. Det er flott at du får med deg psykepleieren. Et lite praktisk stalltips er å ta med sov-i-ro idet maskinen bråker en hel del! Du får selvsagt hørselvern, men litt ekstra støydemping kommer godt med - vel, det er i alle fall min erfaring.

Du har en fantastisk og svært karakteristisk stil. Den er sjarmerende, så legg for guds skyld ikke lokk på dine spontane ytringer. Hold på nettopp den du er. Det er viktig og det er vanskelig!

Nå håper jeg du klarer å mobilisere alle dine krefter og ditt gode og skjeve blikk på tilværelsen, og at løypa som ligger foran deg vil være utfordrende på en positiv og overkommelig måte!

Stå på og rank ryggen!

Klem fra

Gjest Blåbærpiken

Hehe, umuli og være annonym her jojo!! Luringen ;)

Iblandt så slår jeg dette fra meg, det jeg har gjort i flere år. Bare sier at jeg er gal, dette er ikke ekte. Det er jo så ekstremt, og på kanten liksom.. føler meg som en freak.

Hvis jeg kunne knipset med fingrene idag og fått 1 ønske infridd, så hadde jeg fikset på kroppen.. Det er det jeg vil, men det er så vannskelig pga måten jeg har levd de siste 10 årene, hva om det er en illusjon jeg har laget i isolasjonen min.. så det er vel godt at jeg kommer meg til psykolog snart ja..

Gruuuer meg umettelig til MR'en... uff..!!! men det skal vel gå finere en fint.

Takk Blåbærpiken :D

Nå er vel MR en over, håper den gikk bra.

Du er ingen freak, uansett hva du måtte ville og ønske. :-) Jreg synes du virker som en tøff gutt som tør kjenne på hva du vil/hvem du er. Du går runder med deg selv som mange ikke våger berøre, og det står det respekt av! :-)

Ha en solfyllt dag, selv er jeg stuck med tall og formler foran pcen. :-)

Nå er vel MR en over, håper den gikk bra.

Du er ingen freak, uansett hva du måtte ville og ønske. :-) Jreg synes du virker som en tøff gutt som tør kjenne på hva du vil/hvem du er. Du går runder med deg selv som mange ikke våger berøre, og det står det respekt av! :-)

Ha en solfyllt dag, selv er jeg stuck med tall og formler foran pcen. :-)

Nope, jeg har masser av tid til og bruke på og grue meg til MR'en igjen. 17 september skal det skje.

Vet ikke, skulle ønske jeg ikke hadde disse tankene. at alt bare var normalt liksom.

HYYYYYL.. tall!!!

*hopper unna* :)

Lyst til og spørre om noe, men jeg kommer ikke på et eneste yrke hvor man bruker tall.. alle? :) Fører de regnskap? ;)

Du er en tøffing ferri! Virkelig! Det står all respekt av å dele dette med omverdenen. Du har vist mot. Det at du tar deg selv på alvor på denne måten er et eksempel til etterfølgelse!

Jeg håper at du blir møtt med masse, masse støtte og forståelse og at psykologen du kommer i kontakt med har en god porsjon klokhet og varme. Ja, og ikke minst kunnskap. Det er vesentlig. Det fortjener du!

Videre håper jeg at du ikke gruer det alt for mye til MR'n. Det er flott at du får med deg psykepleieren. Et lite praktisk stalltips er å ta med sov-i-ro idet maskinen bråker en hel del! Du får selvsagt hørselvern, men litt ekstra støydemping kommer godt med - vel, det er i alle fall min erfaring.

Du har en fantastisk og svært karakteristisk stil. Den er sjarmerende, så legg for guds skyld ikke lokk på dine spontane ytringer. Hold på nettopp den du er. Det er viktig og det er vanskelig!

Nå håper jeg du klarer å mobilisere alle dine krefter og ditt gode og skjeve blikk på tilværelsen, og at løypa som ligger foran deg vil være utfordrende på en positiv og overkommelig måte!

Stå på og rank ryggen!

Klem fra

Tusen takk Bibben, betyr mye for meg at jeg ikke skremmer dere alle her.

Alle jeg har fortalt det til har jeg bare fått positive tilbakemeldinger fra, altså, de ler meg ikke i trynet liksom. Legen og Psykepleieren. Men jeg får ikke bort følelsen av at de bare tror jeg er rarere.

Skal prøve, og holde hodet oppe, men er ikke så lett hver dag, idag er det spessielt hardt, men det går vel over som Blåbærpiken minnet meg på :)

Er utrooolig glad for at psyk.sykepleieren kunne bli med når jeg skal ta MR, og en annen time hoss noen andre vi ordnet i samme slengen. Kjempe heldig som har henne synes jeg :) Men jeg synes jeg plager henne litt mye iblandt, selv om hun sier at det er jo jobben hennes, så... ja, jeg føler meg vel litt ubrukelig iblandt, og at de bare sløser bort tiden på meg, men jeg blir jo kjempe glad for og ha henne da :)

Tusen takk Bibben, betyr mye for meg at jeg ikke skremmer dere alle her.

Alle jeg har fortalt det til har jeg bare fått positive tilbakemeldinger fra, altså, de ler meg ikke i trynet liksom. Legen og Psykepleieren. Men jeg får ikke bort følelsen av at de bare tror jeg er rarere.

Skal prøve, og holde hodet oppe, men er ikke så lett hver dag, idag er det spessielt hardt, men det går vel over som Blåbærpiken minnet meg på :)

Er utrooolig glad for at psyk.sykepleieren kunne bli med når jeg skal ta MR, og en annen time hoss noen andre vi ordnet i samme slengen. Kjempe heldig som har henne synes jeg :) Men jeg synes jeg plager henne litt mye iblandt, selv om hun sier at det er jo jobben hennes, så... ja, jeg føler meg vel litt ubrukelig iblandt, og at de bare sløser bort tiden på meg, men jeg blir jo kjempe glad for og ha henne da :)

Synes du er tøff jeg ferri. Du har god grunn til å være stolt av deg selv. Dessuten mener jeg fortsatt at du skriver på en morsom og lettforståelig måte. Håper du har det bra, tross alt. Er mye som skjer her også, så jeg har ikke svart deg så mye i det siste. Men du er ikke glemt.

Vil anbefale deg å ta litt sol hvis det kan gi deg bedre selvfølelse. Man føler seg ofte bedre med litt farge. KlemZ :o)

Annonse

Gjest Blåbærpiken

Nope, jeg har masser av tid til og bruke på og grue meg til MR'en igjen. 17 september skal det skje.

Vet ikke, skulle ønske jeg ikke hadde disse tankene. at alt bare var normalt liksom.

HYYYYYL.. tall!!!

*hopper unna* :)

Lyst til og spørre om noe, men jeg kommer ikke på et eneste yrke hvor man bruker tall.. alle? :) Fører de regnskap? ;)

Alle tall ;-)

Altfor mange spør du meg, og i altfor mange yrker også! :--)

MR går nok fint, du kan jo lese litt om det så du er forberedt.

Synes du er tøff jeg ferri. Du har god grunn til å være stolt av deg selv. Dessuten mener jeg fortsatt at du skriver på en morsom og lettforståelig måte. Håper du har det bra, tross alt. Er mye som skjer her også, så jeg har ikke svart deg så mye i det siste. Men du er ikke glemt.

Vil anbefale deg å ta litt sol hvis det kan gi deg bedre selvfølelse. Man føler seg ofte bedre med litt farge. KlemZ :o)

Der fant jeg det! :)

hehe, takk, nei, håper du ikke føler at du MÅ svare meg altså, jeg overlever uten ett eneste svar, og det hender iblandt.. Men nå flommer det jo med svar til meg i det siste... :D

Har ikke glemt deg jeg heller! Never! :) Men har ikke så mye og tilby liksom, tror kanskje vi er litt like på det området, at vi er litt usikkre på egne ferdigheter? Men så har vi jo magi i årene! *poff* Håper vi.. :) Nei, jeg bare babbler... :P

Mener og huske at jeg skrev noe til deg om dette før for lenge siden, men jeg skriver det gjerne igjen jeg, for jeg har fått med meg såvidt at du fikk litt "pepper" igjen her av andre brukere på DOL pga innleggene dine.

Vil bare si at sånn har det så lenge jeg kan huske vært her inne på dol. Og jeg har vært her siden 03 eller 04 et sted.. Når noen skriver mange innlegg, og kanskje får mange svar fra NHD, så har det alltid vært noen som har reagert på det, og vil kritisere litt, og det er vel kanskje forståelig også, hvorfor svarer han person A men ikke B?

Nok til og gjøre hvemsomhelst som har sitt og stri med til daglig litt paranoid kan jeg tenke meg.

Merket det selv jeg, at jeg har vært paranoid i forhold til NHD før, men har furtet offline så lenge, i think ;) Og slår det jo fra meg igjen, han må jo få svare på akuratt de han vil, og han kan jo ikke lese alt, han er jo overlege og alt ! bussie bee!

Håper i allefall at du ikke tar deg for nær av reaksjoner fra andre "brukere" her inne, og vil at du skal vite at jeg i allefall synes det er flott at NHD har kunnet hjelpe deg! Liker og lese innleggene dine jeg :) Din verden er jo spennede den! Skjer mange saker hoss deg, up up, and away! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...