Gjest bunadskjortami Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Dette har ingen ting med helse å gjøre, men det er så mange kloke hoder her på forumet at jeg prøver lell. Har vært uheldig med vasking av bunadskjorta mi. La den i bløt og glemte den helt ut. Da jeg skulle ta den opp var det blitt noen mørke streker(ringer) på stoffet som hadde ligget i overgangen mellom vann og ikke vann, Trenger tips!!! 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 skyll godt og legg i bløt pånytt i rent vann? 0 Siter
Gjest dorull999 Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Du skal få et svar av meg imåra(om du ikkje alt har fixa den da). Bestemor mi har skikkelig peiling på bunader. Seriøst ;p 0 Siter
Gjest bunadskjortami Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 skyll godt og legg i bløt pånytt i rent vann? Takk for svar men jeg har prøvd begge deler. 0 Siter
Gjest bunadskjortami Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Du skal få et svar av meg imåra(om du ikkje alt har fixa den da). Bestemor mi har skikkelig peiling på bunader. Seriøst ;p Håper bestemora de kan hjelpe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.