Gå til innhold

Stoffskifteproblem?


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. Jeg er en jente på 28 år med 3 barn. Jeg har lenge lurt på om jeg har problemer med stoffskiftet pga. sympt., men alle prøver (TSH og FT4) er innenfor normalen. Problemet er at min mor som er operert for dette har også alltid hatt normale prøvesvar. Det var ved en tilfeldighet at det ble oppdaget. Men det som var ekstra rart var at hun hadde alle symptomer på lavt stoffskifte, hennes skjoldbrukskjertel hadde vokst mye, og legen hadde sagt at det var utrolig rart at ingenting vistes på prøvene, for det var visst ekstremt… Jeg har en hals som "hovner opp" eller hva jeg skal kalle det, og det blir vondt å svelge. så blir halsen tynn igjen. Alle mine bl.prøver er normale (jern, jernlager, hb osv.). Mine symptomer er Trøtt og tiltaksløs Aldri uthvilt selv om en sover mye Ukonsentrert Glemsk Fryser tørt og livløst hår Tørr hud Tynne og sprø negler Forstoppelse eller treg mage Søvnforstyrrelser Hyppige humørsvingninger Depresjon, nedstemthet Nedsatt eller ingen sexlyst. Sånn har jeg hatt det siden 14-15 års alderen... Vet ikke hva jeg skal gjøre, for ingen tror på det, og de som evt tror det sier at så lenge prøvene er normale er det ikke noe å gjøre. Siden jeg nå skal ta meg av 3 barn blir dette mye værre å forholde seg til. Er desperat etter et svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...