Gå til innhold

Hjelp til å finne en gave!

Anbefalte innlegg

Gjest dolerine
Skrevet

Jeg skal kjøpe en konfirmasjonsgave til en gutt, og gaven må kjøpes i morgen. Har dere forslag?

:-)

Gjest syv søstre
Skrevet

Det kommer an på summen du skal kjøpe for, og hva gutten interesserer seg for!

Fra billig til dyrt:

CD, DVD, bok, slipsnål, sølvskje, kniv, bunadsølv, tursekk, sportsutstyr, sovepose, regnjakke/-tøy, bilde (kunst), opplevelse (reise eller annet).

Gjest Shira :o)
Skrevet

Kortholder med gravert navn på.

Gavekort på cd/dvd-butikk.

Gjest dolerine
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1188586114' post='3665923]

Kortholder med gravert navn på.

Gavekort på cd/dvd-butikk.

Vet du hva en kortholder koster?

Jeg vet ikke hvor mye jeg skal kjøpe for, men jeg er invitert og jeg har heller ikke så god økonomi.

Gjest dolerine
Skrevet

Det kommer an på summen du skal kjøpe for, og hva gutten interesserer seg for!

Fra billig til dyrt:

CD, DVD, bok, slipsnål, sølvskje, kniv, bunadsølv, tursekk, sportsutstyr, sovepose, regnjakke/-tøy, bilde (kunst), opplevelse (reise eller annet).

Jeg vet ikke hvor mye jeg skal bruke på gaven, men takk for tips!

Skrevet

Vet du hva en kortholder koster?

Jeg vet ikke hvor mye jeg skal kjøpe for, men jeg er invitert og jeg har heller ikke så god økonomi.

Jeg aner ikke, beklager. Jeg tror nok at det er flere prisklasser, stikk innom en gullsmed i morgen og se.

Jeg kom bare på det for jeg så en som hadde en slik, med navnet på, og det var stilig, og kunne muligens falle i smak hos en konfirmant.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1188589030' post='3665959]

Jeg aner ikke, beklager. Jeg tror nok at det er flere prisklasser, stikk innom en gullsmed i morgen og se.

Jeg kom bare på det for jeg så en som hadde en slik, med navnet på, og det var stilig, og kunne muligens falle i smak hos en konfirmant.

Hva er en kortholder?

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1188592465' post='3665987]

Slikt etui til og ha bankkort o.l i. *leter etter bilder*

http://www.majesty.no/images/Nero%20Kortholder%20-%20Large.jpg

Mulig de heter noe annet, men det eneste navnet jeg kom på nå, var kortholder. Kortetui kanskje?

Trodde alle bare hadde kortene i lommeboka, jeg! Men jeg er ikke så veldig raffinert da ;-)

Skrevet

Trodde alle bare hadde kortene i lommeboka, jeg! Men jeg er ikke så veldig raffinert da ;-)

Det er mer og mer vanlig med slik holder nå. Sambo har flere, og bruker ikke lommebok lengre. Kort og sedler i den, småpenger i lomma. Begge søstrene mine hadde også så jeg, mens jeg derimot er totalt avhengig av en stor lommebok med plass til masse rot ;o)

Skrevet

Ei flaske vin som skal lagres til han er 20 eller mer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...