Gjest burritos Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Jeg har en bipolar to diagnose.En psykolog jeg snakket med sa før jeg begynte med intensiv gruppeterapibehandling at jeg kanskje ble så frisk at jeg ikke trengte å bruke medisiner. Jeg har fått meg en knekk når jeg har måttet innse at jeg ikke klarer meg uten medisinene, og da spesielt stemingstabiliserende. Er det mange som klarer seg fint uten medisiner, og som er bipolar 2? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Jeg blir så irritert når jeg leser det du skriver om din psykolog. Det er _ikke_ et nederlag å ha behov for medisiner. Målet bør være at du skal kunne ha et godt og rikt liv, at du skal kunne fungere og yte det du klarer, og det kan du selv med denne diagnosen(i aller høyeste grad), men det er ikke et mål i seg selv og på død og liv skulle klare seg uten medisiner. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Jeg har migrene. Jeg har aldri likt å ta medisiner. Jeg ville helst klare meg uten. Men som legen sa tl meg; det må være bedre å fungere bedre med medisiner, enn å fungere dårlig uten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.