Gå til innhold

NHD: Paranoid psykose eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer på dette her

Hei! Ser at du er inne nå så jeg prøver "lykken"...

Jeg har igrunnen to spm. Det ene er om paranoid psykose er arvelig? Du antydet tidligere at min mor muligens hadde det, -utifra det jeg skrev om henne.

Virker det på deg som om jeg har det? Vet ikke om du gidder å se på folks innlegg for å danne deg et bilde av dem? Har du i såfall gjort det med meg?

Jeg ser for meg at alle mine innlegg liksom står på en liste, selv om jeg bruker ulike nick. Hvis det er slik, og du har lest dem og dannet deg et bilde av meg, hva tror du da er mine diagnoser?

Interessant å vite hvordan en blir oppattet ut fra det en skriver her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284464-nhd-paranoid-psykose-eller-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ugjenkjennelig

NHD kan ikke se at du er den samme personen hvis du stadig skifter nick. Han kjenner igjen kanskje endel nick som er her en stund, men husker sikkert ikke alle. Og skrivestilen din skal være temmelig spesiell skal han kjenne deg igjen på den, noe ikke din er. Så her tror jeg ikke du kan få noe godt svar.

Tilbøyeligheten til å være paranoid er arvelig.

Jeg husker ikke innlegget om din mor.

Bortsett fra dette spørsmålet du stiller her, har jeg aldri tenkt på at du kan være paranoid.

Takk for svar! :-D.... Hvis jeg tolker svaret ditt riktig, betyr det da at du HAR tilgang på "lister" over alle innleggene til hver enkelt bruker, sånn at hvis du hadde giddet, kunne du funnet ut "litt av hvert" om hver enkelt?

I såfall gremmes jeg... Mye sprøtt og rart som jeg har skrevet og kommentert her... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...