Gjest fisk i dag Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Har fisket makrell i dag for første gang. Har skjært filet av den og lurer på om den kan fryse og hvor lenge? Vet ikke engang hvordan den smaker. 0 Siter
svimle72 Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Det er en fet fisk så ikke frys den lenger enn 3 mnd(det har jeg hørt i hvertfall) 0 Siter
April Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Makrell kan fryses, men bare for kort tid, maks et par måneder, siden det er en fet-fisk og harskner fortere enn mager fisk som kan fryses inntil et halvår. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Det er kjempegodt! Best er den fersk, men den kan fryses en stund, helst bare 2-3 mnd, men den er ikke uspiselig selv om den ligger litt lenger. Kjempegod å steke eller grille :-) 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Det er en fet fisk så ikke frys den lenger enn 3 mnd(det har jeg hørt i hvertfall) Frys den uten å rense den, sier svigermor. Da holder den seg best. Spør meg ikke hvorfor! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.