Gå til innhold

Hvor har det blitt av døgnrytmen min?

Gjest its a dark and stormful night and where is the sol..?

Anbefalte innlegg

Gjest its a dark and stormful night and where is the sol..?

Har visst store problemer med å finne normal døgnrytme. Prøver å stå opp kl 8 om morgenen, men på formiddagen er jeg alltid så deprimert at jeg ser ingen vits i å være oppe. Så går jeg ofte og legger meg igjen. Utover ettermiddagen blir jeg som regel bedre, og om kvelden er jeg ofte ganske normal. Men har følgelig problemer med å få sove i normal tid.

Prøver nå å roe meg ned (er urolig) og få sove, uten medisiner. Har sovet i 2 timer inatt, og er lys våken igjen. Så sitter jeg her da, stille ja og kjedelig, en laaaaaaaaang natt dette!! Men jeg har sluttet med sovemedisiner og beroligende, så da så.

Fortsetter under...

Gjest Anne marita

Jeg tror du vet hva det føste tiltaket er. Ikke lett å få til, men det eneste som hjelper som et første tiltak,nemlig å ikke legge seg igjen om formiddagen. Er det noe annet du kan gjøre for å dempe de vonde følelsene. Om kvelden før du legger deg kan det vre nyttig å sette opp en liste over gjøremål disse første timene. Alt i fra å rydde et rom, drikke kaffe, se et program på tv som er plottet ut dagen før osv. Disse små planene hjelper faktisk.

Vet det ikke er lett og har selv drevet på slik som du gjør, men det går bare galt av sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...