Gjest mytema Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Jeg plages av noen veldig ubehagelige tanker, som jeg ønsker å rydde opp i. Problemet er bare det at jeg syns tankene er for tabu å skrive om i dette forumet. Kan jeg skrive om dem til bare deg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Siden du er anonym på forum her, kan du trygt skrive om tankene dine. 0 Siter
Gjest vi tåler det nok:o) Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Ikke vær redd. Kanskje vil det i etterkant bli veldig bra for deg å si tanker og følelser du opplever som veldig tabubelagte. Her er du på rett forum for å si det slik, og er det noe som på et eller annet vis kan være skadelig for andre, vil du få beskjed.(Eksempelvis enkelte innlegg rundt selvmordsproblematikk) Det meste som oppleves tabubelagt er du ikke så alene om likevel. Og flere har kommet med mye tabubelagte ting her, og blitt møtt med respekt og forståelse. Så la det stå til du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.