Gjest knurf Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Jeg fikk Truxal på psykiatrisk legevakt, i påvente av behandling. Nå må jeg reise til Danmark i morgen, og lurer på om jeg kan ta med tabelettene. Noen som vet? 0 Siter
Gjest snuselusa Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Tror du kan ta med alt av medisiner utenom A og B prepareater til alle sjengen-land. Det sa de ihvertfall på apoteket hvor jeg bor. Men ta med medisinglasset (originalembalasjen). God tur! 0 Siter
Gjest tror det går bra Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Var i syden med Truxal for en tid tilbake. Da sa apoteket at jeg ikke trengte bevitnelse fra dem eller lege på det preparatet. Må visst ha bare på B preparater. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Går helt bra. Mengde tilsvarende oppholdets lengde og orginalembalasje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.