Gå til innhold

Tør ikke fortelle psykologen hvor dårlig jeg er

Anbefalte innlegg

Jeg er virkelig langt nede nå,men føler jeg har kontroll!

Jeg har ingen planer om å skulle ta mitt eget liv(men det spørs om psykologen vil tro meg)

Det hjelper meg ikke å bli innlagt,det er for meg bare et sted hvor jeg blir innestengt med mine egen tanker.

Jeg stoler ikke på noen når det kommer til dette(har blitt tvangsinnlagt noen ganger)

Det er ingen som kjenner til mine problemer nå,men jeg klarer meg ikke alene!

I hvor stor grad kan jeg bestemme selv om jeg skal legges inn eller ikke?

Hvordan skal jeg formidle mine problemer til psykologen?

Fortsetter under...

Jeg tror at du ved å vise at du tar ansvar for deg selv og forteller hvordan du har det bør du ikke frykte innleggelse hvis du ikke ønsker det selv. Hvis du ikke forteller behandleren din hvordan du har det kan han heller ikke hjelpe deg.

Du viser ansvar ved å fortelle om konkret hvor du befinner deg og forteller din behandler at dette vil du jobbe med vedkommende for å komme ut av dette. Det skal svært mye til for å bli tvangsinnlagt, og kortvarige innleggelser har fantastisk liten nytteverdi i det lange løp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...