Gå til innhold

Vil ikke!!

Anbefalte innlegg

Idag blir jeg inne, vil ikke gå ut... vil ikke, vil ikke, vil ikkee!

Er så grrrrr! Lyst til og kaste noe veggemellom og hyle! Er så rastløs også.. kjeder seg... HMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!! what to do.. ;)

okay, jeg ville vel bare bli sett litt, her er JEG! Nå kan jeg gjømme meg litt enstund igjen kanskje. bleh..

håpløst, men blandet med uvirkelige drømmer....

venter på email fra psyk.sykepleier.. vil at noe skal skje.. burte gjøre så noe skjer selv.. orker ikke..

burte klippe gressplenen.. vil ikke...

lyst til og legge meg.. burte ikke..

lyst på colgate tenner... spiser nugatti, må ha sukker eller så!!!!

må slutte og røyke..

vil ha en venn, vil ikke ha kontakt med mennekser i det heletatt.

vil at mamma skal være frisk, vil familien skal være glade, vil ikke ha en familie.. vil bare tenke på megselv.. Vil at alt skal være perfekt!!

er for lat.. føler meg så stygg.. alle glaner synes jeg!!! om jeg ikke var så bleik? Men sola biter jo ikke... tørr ikke ta solarium, men har så lyst!!

må til tannlegen snart... gjør litt vondt.. MYE som gjør vondt.. vil gi opp men tørr ikke..

lei alt!!!! kjeder seg, men skal dusje... *gremmes...* send innleeeegget!!! håpe på kjeft :D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284610-vil-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåbærpiken

Hei. Sender over en klem.

Noen dager er sånn.....så går det over igjen, så kommer de tilbake.

De går over, følelsene, om en stund.

Og nei.. jeg kjefter ikke på deg, for du må finne veien selv ;-)

Uten at noen "tvinger" deg til noe...bare da blir det "riktig" og "ekte" endring.

*tusler den veien.*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284610-vil-ikke/#findComment-2285071
Del på andre sider

Uten at noen "tvinger" deg til noe...bare da blir det "riktig" og "ekte" endring.

*tusler den veien.*

Hånd i hånd skal vi gå, så når vi kommer hjem, så vil jeg bare at du skal holde meg, lenge. Være virkelig for bare 30 minutter. Trenger bare 30 minutter i vår evighet! Ville du gjort det for meg, om vi var virkelige? Tanken varmer meg, bare hold meg litt så jeg lander trygt igjen!

Idag er så kaotisk, nå har jeg en sånn dag!

Takk, jeg viste ikke, jeg glemte.. Det går jo over...

Dusjen hjalp, mens jeg dusjet, men skulle ikke satt meg ned forran PC'en igjen, skulle bare fortsatt. Må bare reise meg opp igjen nå og gå en tur, få tiden til og gå, eller så skjer det no galt her. Er så tom, det er så mange fine sjeler her, men jeg ser dem ikke der ute. Jeg blir måløs her inne, men der ute.. Er vi der ute også, og ikke bare her inne på forumet? Målet er jo og være der ute, men finnes VI der ute?

Er mennesker like vakkre fra ni til fem, og etter jobben, men ikke på nett? Det virker så ensomt der ute om du ikke kan.

fælt så poetiske vi er idag.. kaso! :)

Bare la meg hvile hodet på fanget ditt på en hvilken somehelst mandag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284610-vil-ikke/#findComment-2285128
Del på andre sider

*tusler den veien.*

Nei, det gikk ikke så bra, den turen til butikken, hehe, nå føler jeg meg verre.. :o;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284610-vil-ikke/#findComment-2285158
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

Hånd i hånd skal vi gå, så når vi kommer hjem, så vil jeg bare at du skal holde meg, lenge. Være virkelig for bare 30 minutter. Trenger bare 30 minutter i vår evighet! Ville du gjort det for meg, om vi var virkelige? Tanken varmer meg, bare hold meg litt så jeg lander trygt igjen!

Idag er så kaotisk, nå har jeg en sånn dag!

Takk, jeg viste ikke, jeg glemte.. Det går jo over...

Dusjen hjalp, mens jeg dusjet, men skulle ikke satt meg ned forran PC'en igjen, skulle bare fortsatt. Må bare reise meg opp igjen nå og gå en tur, få tiden til og gå, eller så skjer det no galt her. Er så tom, det er så mange fine sjeler her, men jeg ser dem ikke der ute. Jeg blir måløs her inne, men der ute.. Er vi der ute også, og ikke bare her inne på forumet? Målet er jo og være der ute, men finnes VI der ute?

Er mennesker like vakkre fra ni til fem, og etter jobben, men ikke på nett? Det virker så ensomt der ute om du ikke kan.

fælt så poetiske vi er idag.. kaso! :)

Bare la meg hvile hodet på fanget ditt på en hvilken somehelst mandag!

Vi ER virkelige, alle vi her. Og det er godt å bli holdt, det er gode følelser som skapes i samvær med andre mennesker. Godt å kjenne nærhet.

Derfor må jeg (og andre) ta sjansen på å bli såret, på å oppleve smerte, på å få angst. På å gå ut blant mennesker. Leve. Bare sånn kan man finne de gode, det gode. Gode følelser.

Du finner nok noen i rl som kan holde deg, bare du kommer til det punktet du er klar for å finne dem.

Ha en god natt ferri. (Drysse sovepulver over, holde cyperspacehånden din til du sovner.)

Sov godt og drøm søtt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284610-vil-ikke/#findComment-2285395
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...