Gå til innhold

Hvordan få hemmelig addresse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Baldriana

Dette må du ta opp med Politiet.

Ok, takk for svar.

Jeg visste vel egentlig at jeg måtte gå via politiet for å få svar på dette, men jeg laget meg vel et håp om å slippe å ta kontakt med dem i første omgang.

Jeg har vært imot å gå til anmeldelse, men jeg har kommet dit at jeg er mer åpen for at den muligheten finnes, og i den forbindelse dukker det selvfølgelig opp en del tanker og spørsmål som jeg gjerne skulle ha fått svar på.

Tror du jeg kan henvende meg til Politiet skriftlig, for å prøve å få svar på mine spørsmål? Eller blir dette for dumt?

Er så dårlig på å ordlegge meg, og synes det er "skummelt" og måtte stille spørsmålene muntlig + så har jeg en merkelig ide om at hvis jeg tropper opp hos politiet med alle mine tanker og spørsmål, slipper jeg ikke ut igjen :-) Er derfor redd jeg feiger ut om jeg må møte opp personlig..

Gjest gode venner

Ok, takk for svar.

Jeg visste vel egentlig at jeg måtte gå via politiet for å få svar på dette, men jeg laget meg vel et håp om å slippe å ta kontakt med dem i første omgang.

Jeg har vært imot å gå til anmeldelse, men jeg har kommet dit at jeg er mer åpen for at den muligheten finnes, og i den forbindelse dukker det selvfølgelig opp en del tanker og spørsmål som jeg gjerne skulle ha fått svar på.

Tror du jeg kan henvende meg til Politiet skriftlig, for å prøve å få svar på mine spørsmål? Eller blir dette for dumt?

Er så dårlig på å ordlegge meg, og synes det er "skummelt" og måtte stille spørsmålene muntlig + så har jeg en merkelig ide om at hvis jeg tropper opp hos politiet med alle mine tanker og spørsmål, slipper jeg ikke ut igjen :-) Er derfor redd jeg feiger ut om jeg må møte opp personlig..

Kan du ikke ta med deg en venninne, hvis du har noen som er naturlige å ta med seg på slike personlige ting da? Det ville jeg gjort hvis jeg var deg.

Gjest Baldriana

Kan du ikke ta med deg en venninne, hvis du har noen som er naturlige å ta med seg på slike personlige ting da? Det ville jeg gjort hvis jeg var deg.

Takk for godt råd.

Har ikke fortalt så mye om mitt liv til noen av mine venner, så jeg vet ikke...

Har slitt meg gjennom det meste alene, med god hjelp og støtte av behandleren min.

Uansett trenger vel tankene å modnes litt til, før jeg kontakter politiet, så det er vel like greit jeg utsetter/avventer all kontakt inntil videre.

Ikke like optimistisk i kveld, dessverre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...