Gå til innhold

Anmelde sin egen far!

Anbefalte innlegg

Gjest daddys girl 666

Hei,

vil bare si at jeg har vært gjennom akkurat det samme som deg! Kvalene i forhold til nevø og nieses sikkerhet. Om min egen redsel var viktigere enn dem osv. Jeg gikk gjennom følgende:

- varsling til barnas foreldre (fordi dette kun førte frem hos moren.. og ikke min bror) så

- politianmeldelse

- konfrontasjon med mor, så far

I mitt tilfelle ble det også truet med media - fra min far og bror. Men faktisk skjønte jeg at de selv var svært lite interessert i selv at dette skulle komme ut.

Resultatet ble : Rettsak bak lukkede dører.

Da er det ingen andre tilstede enn de som har relevans for saken. Dvs. INGEN pressefolk har tilgang overhodet.

Således er det KUN mulig at saken kommer i media dersom du, faren din, broren din e.l, selv melder saken til mediefolk. Det er de færreste interessert i...

I mitt tilfelle kom ingenting ut. Resultatet ble at bestefar er fradømt muligheten til å ha kontakt med sine barnebarn. Likeså bestemor, da hun ikke evner beskytte dem og lar bestefar få fri tilgang. Selv om niesen og nevøen min har det bra nå og er trygge, viste det seg dessverre at jeg sa ifra for sent. Han hadde gått løs på de også... Det er noe jeg alltid må leve med. Men uansett vet jeg at jeg sa ifra. Det er det langt lettere å leve med, enn at de kommer til deg om 10 år, er psykisk dårlige og forteller de har opplevd det samme som du.

Politiet i mitt distrikt har som policy å ikke gå videre med slike saker med mindre det er snakk om større barn (tenåringer). På tross av dommeravhør m.m. henla de pga mangel på fysiske bevis (som sæd, fotografier, videopptak e.l.). Men pga saken rommet så mye ble det samværssak. Og det var der tantungene ble reddet.

Syns du skal gjøre det du føler er viktigst. Som du sa å plassere skylden der den hører hjemme og å sikre tantungene dine beskyttelse. Det kommer til å bli en kjempetøff prosess. På sikt vil det likevel betale seg. Du vil føle deg sterkere og lettere kunne leve videre pga den livsnødvendige konfrontasjonen.

Du er fantastisk sterk som har klart å gjennomføre dette!

Tusen takk for at du fortalte din historie,din erfaring er av god hjelp for meg.

Jeg skal også klare dette,som jeg leser utifra din historie så er det viktig å handle NÅ!

Håper han forstår å kan tilgi meg.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...