Gjest 142 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg hører nå til Vinderen psykiatri her i Oslo, men skal nå trolig flytte inn i Ullevålssektoren, men fordi jeg noen ganger trenger å bli lagt inn i akuttpsykiatrisk post så vil jeg gjerne vite litt om Ullevål før jeg flytter. Noen som har erfaringer med akuttpsykiatrisk på Ullevål? Vil høre både positive og negative erfaringer! Takk for svar! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Uansett hvilken sykehusavdeling du spør om, vil du finne både fornøyde og misfornøyde pasienter. Disse tilbakemeldingene vil sannsynligvis ikke si noe om hvorvidt du blir fornøyd eller ikke. 0 Siter
Gjest 142 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Uansett hvilken sykehusavdeling du spør om, vil du finne både fornøyde og misfornøyde pasienter. Disse tilbakemeldingene vil sannsynligvis ikke si noe om hvorvidt du blir fornøyd eller ikke. Ja, jeg vet... Men jeg håpet vel på at noen ville spesifisere hva de mente var bra/dårlig da sånn at jeg kan vurdere det selv. F.eks. at de ansatte er veldig hyggelige, men det er altfor få leger der så man får nesten bare snakket med legen ved inn- og utskrivelse... Eller at det er møkkete og at det ikke har blitt pusset opp på 30 år. Det er alltid folk som er fornøyde eller misfornøyde uansett avdeling, men noen avdelinger er bedre enn andre likevel. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.