Gå til innhold

Utredning mandag. Ønsker å bli beroliget.

Anbefalte innlegg

Tror det er slik,at for oss som går i terapi,vil se resultater med en gang,samme hva det er vi tar opp. Egen erfaring tilsier,at jegikke ser framgangen så lett,mens derimot psykologen ser det. Kjenner meg litt igjen i deg; har ikke åpnet opp for noe særlig for andre; men når det kommer, så kommer det i mengder og veldig så usensurert. Tror det er slik for deg nå; du er flink å formulere deg skriftlig,ikke fullt så "vågal" muntlig, ifølge deg selv. Noe annet viktig, man kan være veldig "flink" når man sitter ved pc`en alene,og ingen ser en eller forstyrrer. Men ansikt til ansikt med en annen,kan det bli skummelt. Mer redd for å dumme seg ut da. Selv jeg tenker ofte dette, særlig når det føles trått,og lysten til å si noe ikke er tilstede. Men for at vi skal ha utbytte av samtalen,er det viktig at i våger oss ut på dypt vann, og lar det stå til. Jeg mislykkes, men prøver igjen, Har også med dagsformen å gjøre. Du lærer også av det.....

Synes det er nyttig info du kommer med. Det kan være greit å ha med seg på veien.

Jeg har begynt å få litt erfaring gjennom min psykepl.

Men jeg er innstilt på at jeg mål "overvinne" denne angsten for å snakke om meg selv, og våge å snakke om det som er både ubehaglig og tøft, for å ha utbytte av en behandling.

Dere skal få høre hvordan det går på mandag :-)

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• duffen

4

• frosken

3

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• Lotte :o)

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

.....glemte å spørre,men er kanskje også litt frekt: tørr du å dele kommennde mandags "opplevelser" med oss??? mange spendte "medhjelpere" som sikkert lurer på hvordan det gikk/går. Men obs.--du avgjør selv, ingen kan kreve noe av deg.

Ønsker deg masse lykke til, og en god helg. det kommer til å ordne seg for deg!

God helg til deg også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...