Gjest lesbiskmamma Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hvordan skal man møte barna sine når slike mennesker får fritt spillerom i pressen? Jeg er mor til en gutt på ti og jeg er lesbisk. http://www.fvn.no/nyheter/lister/article483294.ece 0 Siter
Gjest olgtfrdnb Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hva gjør egentlig dette innlegget på psykiatri forumet? Passer det ikke bedre på åpent? 0 Siter
Gjest lesbiskmamma Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hva gjør egentlig dette innlegget på psykiatri forumet? Passer det ikke bedre på åpent? Passer helt fint her:) 0 Siter
Gjest adversary of zealots Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Passer helt fint her:) Ja, det er ganske utrolig hva enkelte kristenfachister får seg til å si om andre mennesker uten å tenke på hva dette kan gjøre med folk i identitetskrise, (da mener jeg kristne homofile). Så et program på svensk tv om kristne homofile som valgte å leve hele livet uten kjærlighet, bare så de skulle komme inn i himmelen e.l. 0 Siter
frosken Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Dersom sønnen din blir oppmerksom på slike utsagn, så vil det vel være viktig å fokusere på at enkelte mennesker mener mye rart, men heldigvis er det nesten ingen som er enige med dem. Ytringsfriheten er ikke alltid like velegnet når barn er i nærheten... 0 Siter
løvinne71 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Temaet her dreier seg ikke om homofili. Men om ekstrem fanatisme.. Godt det ikke finnes så mange som denne "Guds"mannen.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Vi møter stadig på alternativmedisinere, homøopater, engleskolestyrere, religiøse fanatikere og demonutdrivere. Barna må bare lære at de er en del av en ikke-perfekt menneskehet. 0 Siter
Gjest lesbiskmamma Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Vi møter stadig på alternativmedisinere, homøopater, engleskolestyrere, religiøse fanatikere og demonutdrivere. Barna må bare lære at de er en del av en ikke-perfekt menneskehet. http://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2007/artikkel.php?artid=162030 Er det noe jeg ikke har fått med meg? 0 Siter
Gjest Ikke bry deg! Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Herregud!! Nå ble jeg krigersk her. Hvis det finnes himmel og helvete, så må det jo være denne mannen som havner på et visst sted når han viser så liten tolleranse for sine medmennesker. Denne formen for kristendom er det verste jeg vet, mennesker som tror de snakker gjennom Gud. Mange ganger er de også veldig "skinnhellig" selv i sine gjerninger. Ikke bry deg om sånne idioter!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.