Gå til innhold

Homofile er besatt av demoner!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest adversary of zealots

Passer helt fint her:)

Ja, det er ganske utrolig hva enkelte kristenfachister får seg til å si om andre mennesker uten å tenke på hva dette kan gjøre med folk i identitetskrise, (da mener jeg kristne homofile). Så et program på svensk tv om kristne homofile som valgte å leve hele livet uten kjærlighet, bare så de skulle komme inn i himmelen e.l.

Dersom sønnen din blir oppmerksom på slike utsagn, så vil det vel være viktig å fokusere på at enkelte mennesker mener mye rart, men heldigvis er det nesten ingen som er enige med dem.

Ytringsfriheten er ikke alltid like velegnet når barn er i nærheten...

Annonse

Gjest lesbiskmamma

Vi møter stadig på alternativmedisinere, homøopater, engleskolestyrere, religiøse fanatikere og demonutdrivere.

Barna må bare lære at de er en del av en ikke-perfekt menneskehet.

http://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2007/artikkel.php?artid=162030

Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Gjest Ikke bry deg!

Herregud!! Nå ble jeg krigersk her. Hvis det finnes himmel og helvete, så må det jo være denne mannen som havner på et visst sted når han viser så liten tolleranse for sine medmennesker. Denne formen for kristendom er det verste jeg vet, mennesker som tror de snakker gjennom Gud. Mange ganger er de også veldig "skinnhellig" selv i sine gjerninger. Ikke bry deg om sånne idioter!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...