Gå til innhold

Når hvile er slitsomt


Gjest skal

Anbefalte innlegg

Musklene skjelver, nesten krampe innimellom. Vet ikke om de er slitne av å brukes på nye måter. Eller for at de ikke sitter helt fast lenger. Eller om de pleier å gjøre det men at jeg ikke har merket. Vet ikke.

Så mye nytt hele tiden m dette å ha en kropp! Noen som vet det, hvorfor muskler skjelver? Dette er ikke angst tror jeg. Prøver å ikke la det bli det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje følelser?

hm.. Kanskje det! Tanken slo meg ikke engang.. Henger vel gjerne sammen. De kjennes bare veldig slitne ut, som etter man har løpt fortere enn man egenlig orker elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. Kanskje det! Tanken slo meg ikke engang.. Henger vel gjerne sammen. De kjennes bare veldig slitne ut, som etter man har løpt fortere enn man egenlig orker elns.

Ja, når man har satt dem i "stress" begynner de noen ganger å skjelve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Hvordan setter man de i stress?

Det jeg har opplevd med muskelskjelving er med div øvelser (noe fra qi gong) der man setter musklene i stress-posisjoner (en type tøying) og det hender at de begynner å skjelve. Da er det noe som løsner. Det skjer også hvis man har stresset mye og når man har begynnt å kjenne etter, lar kroppen slappe av litt, kjenner at man har brukt musklene, er sliten (Tenkte på det du skrev om å bruke nye muskler.)

(ikke sikkert det stemmer på din situasjon:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har opplevd med muskelskjelving er med div øvelser (noe fra qi gong) der man setter musklene i stress-posisjoner (en type tøying) og det hender at de begynner å skjelve. Da er det noe som løsner. Det skjer også hvis man har stresset mye og når man har begynnt å kjenne etter, lar kroppen slappe av litt, kjenner at man har brukt musklene, er sliten (Tenkte på det du skrev om å bruke nye muskler.)

(ikke sikkert det stemmer på din situasjon:-)

Da skjønner jeg. Kan godt være det. Har jo ny pmfysio som har trykket både her og der. Selvom det er noen dager siden, så er d jo nytt og uvant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg. Kan godt være det. Har jo ny pmfysio som har trykket både her og der. Selvom det er noen dager siden, så er d jo nytt og uvant..

Rart med nye kroppsting! Kanskje fysioen vet? Det bruker å gå seg til.

Håper du får hvilt litt av inn i mellom skjelvingen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med nye kroppsting! Kanskje fysioen vet? Det bruker å gå seg til.

Håper du får hvilt litt av inn i mellom skjelvingen:-)

Takk! Og hun blir nok grundig utspurt på mandag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde visst rett... *maaaange tårer senere* Rart det der!

Å, det var det ja. Jeg fikk noen tårer i øyekroken selv i dag. Var så fint vær og jeg møtte noen hester:-)

Håper du får en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var det ja. Jeg fikk noen tårer i øyekroken selv i dag. Var så fint vær og jeg møtte noen hester:-)

Håper du får en god dag.

:-) Takk i lige! *på vei ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...