Gjest Mr. Ensom Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei, er en gutt på 29 som bor i Oslo som føler meg veldig ensom. Har altid vært singel, men skulle gjerne ha funnet meg ei jente. Tydligvis har jeg ikke "drage", og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd alt føles det som. Alt fra å sjekke på byen, noe som går greit helt til slutten av kvelden da jenta stikker av med en annen type. Prøvde å date da jeg gikk på skole, og nå i jobb sammnheng uten noe videre hell. Nettdating viker på meg helt døfødt etter som jeg har prøvd endrøss av plasser i flere år, men kommer aldri til den dating delen. Speeddating ser jeg ikke at kan eksistere legnere, for finner ikke det noe sted. På trenings senterene er folk mer opptatt av å se deilig ut enn å være imøtekommende. Har en bra jobb, bra økonomisk stilt, atletisk figur og får høre til stadighet at jeg er attraktiv å se på, men det underlige er at ingen jenter som er single vil date meg!!!! Kansje de tror jeg er homofil!!! For er det noe jeg har drage på jenter med kjæreste og homofilegutter av en eller annen merklig grunn. Er ganske lav, 168cm høy, og vet at jenter gjerne ønsker seg en høy gutt, men kan ikke forstå at det er en grunn alene til å ikke vil date meg! Får også en del kjedlige kommentarer på at jeg er lav fra jenter som påvirker min selvtillitt noe, selv om jeg i utgangsunktet har en sunn selvtilitt. Det jeg kansje får oftes er "hvorfor er du så lav? Gutter skal jo ikke være så lave..."osv. Ikke akkuratt noe setter pris på kan man si, selv om jeg latersom jeg ikke bryr meg noe om kommentarene. Er veldig sosial av meg og liker ikke å være alene for da kommer alle de triste tankene frem. Mange av gangene så blir tankene så trise at jeg er på selvmords tanker, selv om jeg vet ikke det er løsningen, men den "trangen" kjenner jeg blir bare større og større. Vurdere å selge leiligheten og flytte inn i et bokollektiv bare for å slippe å sitte alene, selv om jeg ikke føler det er fremtiden det heller. Begynner å bli redd meg selv grunnet tankene og føler meg rådløs. Skjønner ikke hvordan folk treffes og blir kjærester lengere og vet bare at jeg orker ikke å leve alene lenger. Noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285084-singel-og-ensom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adversary of zealots Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vær mere rett på sak kanskje? Mange menn er for forsiktige. Jeg mener ikke at man skal være bråkjekk. Men tilsynelatende burde du ha et overtak på meg. Dvs du er veltrent, du har fast jobb, du er relativt velfungerende, selv om du er ensom. Jeg er en schizofren mann, som er uføretrygdet, tykkfallen grunnet medisiner o.l. Men alikevel har jeg hatt flere lange forhold. Det som som regel har funket, er å ikke legge lista for høyt (ikke gå etter de vakreste, mest populære o.l), og være seg selv. Sjarm og selvironi er noe som mange jenter faller for. Kan det være at du blir for selvkritisk, og ikke tør "slippe" deg løs rundt jenter? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285084-singel-og-ensom/#findComment-2289160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det finnes selvhjelpsbøker om emnet. Bl.a. dating på norsk el dating for dummies. Hva med å sette inn en kontaktannonse på nettet med bildet? Du virker jo ganske oppegående så jeg forstår ikke at du skal være ufrivillig singel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285084-singel-og-ensom/#findComment-2290801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.