Gå til innhold

var dette en normal opptur?

Anbefalte innlegg

Gjest triste greier

Har vært helt på topp i en uke. Absolutt alt har gått på skinner og i et visst tempo. Veldig morsom hele tiden, en humor som ikke andre bestandig ler av og skjønner. Hatt et par episoder hvor jeg hører noen snakke til meg og jeg snur meg og det er ingen der. I tillegg har jeg sett fullt av dråper i lufta, men ingenting der når jeg griper etter dem. Har bare ledd av meg selv til nå, men idag er jeg litt roligere. Ikke denne hyperaktiviteten hele tiden. Er også trettere nå.

Så hva var dette begynner jeg å lure på? En normal svingning var det nå ihvertfall ikke. Prøver nå å ikke huske alt det dumme jeg har sagt. Handlet i overkant har jeg også. Huff, huff :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285132-var-dette-en-normal-opptur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...