Gjest muskatnot Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg leser her at noen bruker 5 Vallergan for å sove. Jeg bruker også Vallergan, men synes at det er en forholdsvis dyr medisin, og det må bli dyrt å bruke så mye. Får dere Vallergan på blå resept? Fastlegen min sier at når man får Vallergan for søvn, kan man ikke få det på blå resept, kun for allergi.. Stemmer dette? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hvorvidt 7 kroner per døgn er dyrt, kan selvsagt diskuteres. Det er korrekt at du ikke får den på blå resept. 0 Siter
Gjest muskatnot Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hvorvidt 7 kroner per døgn er dyrt, kan selvsagt diskuteres. Det er korrekt at du ikke får den på blå resept. Hvordan får du det til å bli 7 kroner i døgnet? Men samma det. For meg koster det 243 kroner å kjøpe 100 piller. Har ikke mye penger jeg. De var mye billigere før. 0 Siter
Gjest dyrt å leve:( Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hvordan får du det til å bli 7 kroner i døgnet? Men samma det. For meg koster det 243 kroner å kjøpe 100 piller. Har ikke mye penger jeg. De var mye billigere før. tidl fikk man 100 pakninger,nå får man 4 pakker med 25 per stk,istedet,og blir dermed en del dyrere. Sliter også med dårlig råd,men prioriterer søvn fremfor annet.(Slipper utgifter på røyk,snop etc...) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hvordan får du det til å bli 7 kroner i døgnet? Men samma det. For meg koster det 243 kroner å kjøpe 100 piller. Har ikke mye penger jeg. De var mye billigere før. Jeg tok utgangspunkt i det jeg mener er vanligste dose, 30 mg. Det blir 7,29 kroner. Husk å ta Vallergan-pause 3-5 dager ca hver 4. uke. 0 Siter
Gjest informant Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Ta vare på alle kvitteringer. Eller gå tilbake til apotekene du har handlet og be om dokumentasjon. For hvis egenandelen, også på hvite resepter, alene kommer over et visst tak i året, får du dekket noe fra trygdekassa. 0 Siter
Gjest muskatnot Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 tidl fikk man 100 pakninger,nå får man 4 pakker med 25 per stk,istedet,og blir dermed en del dyrere. Sliter også med dårlig råd,men prioriterer søvn fremfor annet.(Slipper utgifter på røyk,snop etc...) ok. takk for svar i alle fall 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.