Gå til innhold

En fugl i hånden....

Anbefalte innlegg

Gjest Trist i kveld

I fjor vinter låg eg på sykehus for sprukken blindtarm, men "vennene" mine hadde ikke tid til å komme på besøk.. Spesielt var eg skuffet over 2 av dem, for eg var sikker de var der for meg... Og sa hadet til dem da eg var utskrevet fra sykehuset.

6 mnd senere var eg inne for en gynekologisk operasjon, og kunne ikke bære så mye som en liter melk. Var det noen som tilbød seg å hjelpe meg? Nope..

Eg har vært uten familie i 15 år. Er skilt, og har 2 nydelige døtre..

Det er ungene og jobben som holder meg oppe.

Hvis eg ikke tar initiativet om å invitere "vennene" mine med på noe, så skjer det ingenting.

"Vennene" mine skulle bare visst hvor sår eg er nå. Eg får meg ikke til å fortelle dem at de gjør meg usikre om et har noe verdi i det hele tatt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285235-en-fugl-i-h%C3%A5nden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...