Gjest angstplager Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei,jeg har en psykiiater som har vært sykmeldt i2 måneder,før det var han på ferie så jeg har ikke snakket med han siden juni. Siden han har vært borte har jeg fått null hjelp fra det distriktspsyk senteret han hører under. Null info, måtte ringe selv for å vite at han var sykmeldt, få¨r beskjed hver gang jeg ringer om at en eller annen person skal ringe meg opp igjen,men det skjer ALDRI. Nå er han visst tilbake til jobb men han ringer meg ikke opp. Begynner å tro de har noe imot meg personlig og det gjør meg livredd. Tør ikke si fra til de noe særlig heller. Senteret ligger i sør trøndelag. vet ikke hva jeg skal gjøre lenger:( Hva kan jeg gjøre med dette? En ting til: Hvor lang tid må man vente fra man slutter til johannesurt til man kan begynne på cipralex igjen (funnet ut det er bedre å være feit + ha null sexlyst enn å ha sterk angst) Har sett her at man kan begynne dagen etter,mens andre steder står det minst 14 dager pga risiko for serotenergt syndtrom. Vet ikke hvajeg skaltro. Hadde satt utrolig pris på svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285309-nhd-diverse-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.