Gå til innhold

Zyprexa og alkohol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest zyprexa&alkohol

Det jeg har merket er at jeg blir fortere beruset og da også fortere trøtt. Blir ikke trøtt av Zyprexa ellers men sammen med alkohol skjer det.

Men tror ikke det er så farlig. Jeg fikk ikke noe info om hva jeg ikke kunne gjøre når jeg fikk disse medisinene(får de utlevert hver uke og har ikke tenkt på å søke dette opp i felleskatalogen-siden jeg ikke har pakningsvedlegg)

Jeg har fortalt behandleren min at jeg drikker litt nesten hver helg, men har ikke fått noen advarsel om at det er farlig!

Håper dere finner utav det

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285348-zyprexa-og-alkohol/#findComment-2291368
Del på andre sider

Det jeg har merket er at jeg blir fortere beruset og da også fortere trøtt. Blir ikke trøtt av Zyprexa ellers men sammen med alkohol skjer det.

Men tror ikke det er så farlig. Jeg fikk ikke noe info om hva jeg ikke kunne gjøre når jeg fikk disse medisinene(får de utlevert hver uke og har ikke tenkt på å søke dette opp i felleskatalogen-siden jeg ikke har pakningsvedlegg)

Jeg har fortalt behandleren min at jeg drikker litt nesten hver helg, men har ikke fått noen advarsel om at det er farlig!

Håper dere finner utav det

Det syns jeg faktisk er ansvarsløst av din lege. I prinsippet skal man _ikke_ nyte alkohol,mens man bruker ulike medikamenter, og særlig ulike typer psykofarmaka,da de ofte får forsterket effekt av alkohol.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285348-zyprexa-og-alkohol/#findComment-2291673
Del på andre sider

Annonse

Gjest zyprexa&alkohol

Det syns jeg faktisk er ansvarsløst av din lege. I prinsippet skal man _ikke_ nyte alkohol,mens man bruker ulike medikamenter, og særlig ulike typer psykofarmaka,da de ofte får forsterket effekt av alkohol.

Tja, det er flere ting jeg stusser på når det gjelder den behandleren min, men jeg har hatt denne personen i over to år. H*n synes det er greit om jeg tar med ungen min dit(ikke at jeg gjør det da), synes det er greit at jeg drikker så lenge jeg har kontroll over drikkinga. Det er sikkert andre ting også, men jeg kommer ikke på noe i farta

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285348-zyprexa-og-alkohol/#findComment-2291842
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...