Gå til innhold

tanker om døden

Gjest lykkelig og glad

Anbefalte innlegg

Gjest lykkelig og glad
Skrevet

jeg er en dame på 23 år som er lykkelig samboer og har en gutt på 8 mnd. mitt problem er at jeg er livredd for at noen jeg kjenner godt skal dø eller at jeg selv skal dø. når noen jeg kjenner godt skal ut og reise tenker jeg alltid at det kommer til å skje en ulykke, det samme når jeg og familien min skal ut og reise. dette er svært plagsomt for meg. jeg tenker på om jeg kommer til å dø en pinefull død eller om det skjer fort. er verst om kveldene når jeg skal legge meg. da kan jeg tenke så intenst på det at jeg nesten begynner å gråte!! jeg nyter livet og humøret er på topp!! men innerst inne ligger disse tankene og surrer!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...