Orio Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 ...en lov som forbyr å utfordre tvangen. Det er selvplaging, med vitende og vilje å påføre seg selv skjelvinger, pustevansker og annen elendighet. Hvem gjør sånt frivillig? (Uten å tilhøre psykiatrien) Hvor lang tid skal gå før jeg klarer å roe meg ned? Et lite hjertesukk, bare. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Hei orio, tenker du på selvskading eller er det noe annet du sliter med.. tell me :-) 0 Siter
Orio Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Hei orio, tenker du på selvskading eller er det noe annet du sliter med.. tell me :-) Tenker ikke på selvskading, det har jeg stort sett klart å holde meg unna. Heldigvis. Har ikke bruk for flere problemer enn jeg allerede har. Tenker på tvangsproblemer, og på å stå i mot tvangshandlingene. Hvorfor skal det være så innmari vanskelig? Og hvorfor skal jeg straffes med flere kilometer med angst når jeg har vært "flink"? Å være flink burde da gi en god følelse. 0 Siter
frosken Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 De som gjør det frivillig, er sannsynligvis slike med like mye guts som deg:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.