Gå til innhold

Ensomhet

Gjest deppejavelda..

Anbefalte innlegg

Gjest deppejavelda..

Jeg har stein i magen.

Vondt og vanskelig hele dagen.

Alle andre er visst sammen..,

jeg sitter utenfor med skammen.

Jeg er ikke en av dere,

jeg er ene og alene.

Det gjør vondt å være..

Psykisk smerte, jeg må alene bære.

Ingen vet, og ingen forstår.

Ingen vil vite hvor jeg går.

Jeg kan gi, og glede andre;

men ingen INGEN kan forandre..

min ensomhet og smerte..

dypt inne i mitt hjerte.

En vandring i storm og bitende kulde.

Ingenting er som det burde..

Jeg er trøtt og sliten,

maktesløs og liten..

Vær så snill, hold rundt meg nå..

bare litt, så skal du få gå!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285590-ensomhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg går langsomt ned en gate. Folk passerer meg med hurtige skritt. Jeg strekker ut en usynlig hånd, vil så gjerne berøre noen, bli merket. Jeg senker hodet og fosrvinner i folkemassen. Folk på vei til jobb, en hverdag med innhold. Jeg krummer ryggen og heiser skuldrene, føler meg lite verdt. Jeg gir ingenting lengre, jeg bidrar ingenting lengre. Jeg er bare her. Men ingen kan se meg. Jeg kjenne på arrene mine i sjelen, rygger og gjemmer meg i meg selv. Jeg misunner folk som tør noe. Jeg misunner folk som gjør noe. Jeg tør ingenting lengre. Jeg er ikke meg selv lengre. Jeg har forsvunnet i en folkemengde hvor ingen vil vite av meg og ingen ser min hånd som søker noen. Noen å dele tiden med.

Jeg ser deg komme gående, litt usynlig du også, men jeg ser deg. Skulle så gjerne dele noen ord og få litt trøst. Det alt jeg ønsker. Så ta hånden min, og sammen kan vi bli sterke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285590-ensomhet/#findComment-2292979
Del på andre sider

javelda1365380927

Jeg går langsomt ned en gate. Folk passerer meg med hurtige skritt. Jeg strekker ut en usynlig hånd, vil så gjerne berøre noen, bli merket. Jeg senker hodet og fosrvinner i folkemassen. Folk på vei til jobb, en hverdag med innhold. Jeg krummer ryggen og heiser skuldrene, føler meg lite verdt. Jeg gir ingenting lengre, jeg bidrar ingenting lengre. Jeg er bare her. Men ingen kan se meg. Jeg kjenne på arrene mine i sjelen, rygger og gjemmer meg i meg selv. Jeg misunner folk som tør noe. Jeg misunner folk som gjør noe. Jeg tør ingenting lengre. Jeg er ikke meg selv lengre. Jeg har forsvunnet i en folkemengde hvor ingen vil vite av meg og ingen ser min hånd som søker noen. Noen å dele tiden med.

Jeg ser deg komme gående, litt usynlig du også, men jeg ser deg. Skulle så gjerne dele noen ord og få litt trøst. Det alt jeg ønsker. Så ta hånden min, og sammen kan vi bli sterke.

ååååh, herlig skrevet!!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285590-ensomhet/#findComment-2292999
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...