Gå til innhold

Er jeg asosial?

Gjest vilikkehadetsånn

Anbefalte innlegg

Gjest vilikkehadetsånn

Jeg blir så sliten av å alltid finne på unnskyldninger for å slippe å omgås andre mennesker. Jeg orker ikke, føler ikke at jeg har utbytte av å være sosial, synes bare det er anstrengende med det sosiale spillet og er til syvende og sist sikker på at ingen liker meg.

Jeg omgås gjerne familien min. Elsker å være sammen med mann, barn og andre familiemedlemmer. Jeg har hatt venninner i perioder, men de forsvinner fordi jeg ikke holder kontakten. Blir innimellom bedt på lunsj eller kaffe, men har aldri lyst og takker nei. I bunn og grunn fordi jeg må anstrenge meg så for å si det rette, gjøre det rette. Jeg er nervøs og anstrengt. Det er helt umulig at noen kan like å være sammen med meg!

Noen som tør gjette hva det er med meg....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285605-er-jeg-asosial/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...