Gå til innhold

Medisiner før mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når medisiner skal tas en halv time før maten, betyr det at jeg må vente med sjokoladen også? (Ellers regner jeg jo ikke sjokolade som mat.) :- (

Skrevet

Tipper det ja. Og du klarer fint å utsette sjokoladen en halvtime!

Skrevet

sjokolade regnes som mat det også...

Ikke hvis noen spør om du har spist middag, da er ikke en melkesjokolade godkjent. Når det gjelder medisiner, ja da er saken en helt annen. Og jeg som hadde så lyst på sjokolade. (Dessverre ga det seg, så det har ikke blitt noen sjokolade på meg foreløbig. Stakkars meg.)

Skrevet

Tipper det ja. Og du klarer fint å utsette sjokoladen en halvtime!

Men jeg hadde så lyst på, og det har jeg ikke nå lenger. Hva skal jeg da gjøre med sjokoladen min. Tror du lysten kommer tilbake?

Skrevet

Har du fått sjokolade nå? :-)

Nei. :- ( Sjokoladetrangen gikk over, så den ligger der fortsatt urørt. Hva skal jeg gjøre? Har ikke fått min dose unødvendige kalorier i dag.

Skrevet

Ikke hvis noen spør om du har spist middag, da er ikke en melkesjokolade godkjent. Når det gjelder medisiner, ja da er saken en helt annen. Og jeg som hadde så lyst på sjokolade. (Dessverre ga det seg, så det har ikke blitt noen sjokolade på meg foreløbig. Stakkars meg.)

Ja stakkars deg ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...