Gå til innhold

All inclusive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med all inclusive på hoteller i syden? Vurderer det til neste sommer, men er usikker (Blue Village Althea Beach på Kypros)

Skrevet

Det anbefales! Særlig hvis du har med deg unger i ung alder...:-) Da kan de gå og få seg mat og drikke akkurat når det passer dem, f.eks. midt på dagen i solsteiken. Ikke sikkert alle har like god matlyst eller er tørste når det blir servert!

Jeg har ikke prøvd det sjøl, men ei venninne med samboer var i Marokko, med 5 unger. Og da var "all inclusive" veldig kjekt, forstod jeg.

Gjest Elsker å reise
Skrevet

Var på all inclusive i Kemer i Tyrkia. Fikk et flott hotell og maten var virkelig nydelig!! Anbefales på det sterkeste! Beste ferien vi har hatt!:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det positive er jo at det er lettvint om man er mye på hotellet. Det negative er at man da ikke får opplevd det mangfold som ofte finnes av restauranter på stedet. Blir liksom litt dumt å betale for all inclusive og spise en stor del av maten på andre restauranter.

Men frokost synes jeg er supert.

Skrevet

Hoppet på en all inclusive til Egypt (El Gouna) egentlig mest fordi vi fikk det billig. Jeg var veldig positivt overrasket over hvor bra maten var, og hvor mye variasjon det var hver dag. I tillegg var all drikke inkludert, overhode ikke noe negativ å utsette på dette! Mener å huske at det var 5 stjerners hotell dette...

Vi dro kun for å slappe av og få sol - og det skal jeg love deg at vi fikk! :)

Reiser gjerne på all inclusive igjen, men ikke Egypt.. ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har vært flere ganger på Althea Beach. Kan anbefales. God mat(jeg legger på meg hver eneste gang....)fantastisk personale og ikke minst bra underholdning på kvelden. Har du barn er dette midt i blinken,har du ikke barn-kan det bli kjedelig. Men skulle ønske basseng område var litt større,men det er overhodet ikke noe problem. Kamp om solstoler er det vel uansett hvor du ferierer. 100 m til sjøen er heller ikke å forakte;-)

Tilbake til all inclusive-det er bra,mye forskjellig å velge mellom så du finner alltid noe du liker. Egen barnebuffet til middag. Ungene går i baren å henter is,slush og drikke når de selv har lyst og det er så deilig å ikke ha noe mas og pengestyr. Er de sultne utover hovedmåltidene så er det frukt og snacks,hamburgere osv som du kan hente.

God tur!

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg kan anbefale det på det varmeste, om man ikke liker å farte så mye når man er på tur. Synes det er ypperlig å ha alt inkludert jeg.

Skrevet

Har vært flere ganger på Althea Beach. Kan anbefales. God mat(jeg legger på meg hver eneste gang....)fantastisk personale og ikke minst bra underholdning på kvelden. Har du barn er dette midt i blinken,har du ikke barn-kan det bli kjedelig. Men skulle ønske basseng område var litt større,men det er overhodet ikke noe problem. Kamp om solstoler er det vel uansett hvor du ferierer. 100 m til sjøen er heller ikke å forakte;-)

Tilbake til all inclusive-det er bra,mye forskjellig å velge mellom så du finner alltid noe du liker. Egen barnebuffet til middag. Ungene går i baren å henter is,slush og drikke når de selv har lyst og det er så deilig å ikke ha noe mas og pengestyr. Er de sultne utover hovedmåltidene så er det frukt og snacks,hamburgere osv som du kan hente.

God tur!

Så bra at dere har vært fornøyde. Vi har bestilt all inclusive, og gleder oss stort.

Skrevet

Var på all inclusive i Kemer i Tyrkia. Fikk et flott hotell og maten var virkelig nydelig!! Anbefales på det sterkeste! Beste ferien vi har hatt!:-)

Der var jeg og jeg ble lei av maten. Og drinkene var innmari dårlige på bassengbaren.

• 5 måneder senere...
punky brewster
Skrevet

Husker du hva hotellet heter? vurderer all inclusive i kemer til sommeren:)

Skrevet

Der var jeg og og hatet det. Aldri mer. Jeg ble dødslei av maten og synes Kemer var et kjipt sted. Og så dyrt å spise i selve byen. Men selve turen var knallbillig da og hotellet var fint men dårlig service

Har vært mange steder i Tyrkia men Kemer var jo bare en turistmaskin. Ikke et vanlig hus bare hus oppbygd for turistene

Skrevet

Husker du hva hotellet heter? vurderer all inclusive i kemer til sommeren:)

Neiiii, dra heller til Alanya. Kemer er ikke bra. Jeg ble skikkelig skuffet etter å ha vært tre ganger i Alanya, en gang i Marmaris og en gang i Izmir,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...