Gå til innhold

NHD.Hvor søvnløs kan jeg bli?

Anbefalte innlegg

Jeg tar rivotril, valergan, melatonin, imovane pluss at jeg har begynt med noe som heter serequel (er ikke psykotisk, har aldri vært det). Er innlagt så dette er ikke selvmedisinering.

Men: Jeg sover ikke!!! Hva skal jeg gjøre?? Dro hjem da dagvaktene kom, orket ikke sitte der. Dette blir atter et langt døgn. Ikke at jeg trenger søvnen. Har passert det stadiet, men skjønner at noe er veldig galt.

Det pleier å rette seg opp etter et par uker på psykehuset. Denne gangen sier familien min jeg er like dårlig som når jeg legger meg inn.

Hjelp!! Jeg mister snart(resten) av vettet.

NHD: Hva gjør dere med pasienter som ikke sover???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285723-nhdhvor-s%C3%B8vnl%C3%B8s-kan-jeg-bli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger er nok ikke kroppen mottagelig for medisiner. Det har jeg erfart...har fått hestedoser som skulle slå meg ut, men jeg kunne like gjerne ha spist pastiller. Jeg slet også veldig med å sove, og jo mindre søvn jeg fikk desto mer jobbet og surret hjernen og jeg ble etterhvert veldig ukonsentrert og rar. Det som funket for meg var roligere omgivelser. En kan bli ganske stresset av å være på en akuttavdeling med mange syke folk og så mange mennesker å forholde seg til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...