Gå til innhold

NHD: Vil bare takke deg

Anbefalte innlegg

Gjest MeBipolar

Man risikerer her nå å bli halshugd for å trykke de feile tastene, men det blåser jeg i...

Jeg vil bare takke deg for at du fikk meg inn på rett spor. Du skrev allerede i begynnelsen av mai`06

-"Siden du hadde så god effekt av Lamictal, kan det tyde på at du har en depresjon som ledd i en bipolar lidelse...."

Etter dette begynte jeg å lese om Bipolar- litt fordi jeg har svingt, og litt fordi jeg tidligere trodde jeg kunne ha ADD.

Et HELT år etter at du kom innpå med denne bipolar-greia, fikk jeg min første klare Hypomani(tror jeg hadde en på nesten 4mnd for 6år siden også)

Men etter alle dine råd har jeg nå fått BP-diagnose, så tuuuuuusen takk!! Nå har jeg gitt uttrykk for mine sterke meninger om diverse medisiner, ikke at det virker som de er så interesserte i hva jeg sier da men, tror vi endelig skal fjerne Cipralex`en...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285762-nhd-vil-bare-takke-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...