Gjest MeBipolar Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Man risikerer her nå å bli halshugd for å trykke de feile tastene, men det blåser jeg i... Jeg vil bare takke deg for at du fikk meg inn på rett spor. Du skrev allerede i begynnelsen av mai`06 -"Siden du hadde så god effekt av Lamictal, kan det tyde på at du har en depresjon som ledd i en bipolar lidelse...." Etter dette begynte jeg å lese om Bipolar- litt fordi jeg har svingt, og litt fordi jeg tidligere trodde jeg kunne ha ADD. Et HELT år etter at du kom innpå med denne bipolar-greia, fikk jeg min første klare Hypomani(tror jeg hadde en på nesten 4mnd for 6år siden også) Men etter alle dine råd har jeg nå fått BP-diagnose, så tuuuuuusen takk!! Nå har jeg gitt uttrykk for mine sterke meninger om diverse medisiner, ikke at det virker som de er så interesserte i hva jeg sier da men, tror vi endelig skal fjerne Cipralex`en... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285762-nhd-vil-bare-takke-deg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.