Gå til innhold

MR MR MR

Anbefalte innlegg

Så flott at du gjorde det! Det er noe med at det er såå skummelt før, men det å gjøre det likevel. Å trosse redselen, det står det virkelig respekt av!

Ja, de tok bort trådene, jeg tror jeg rota den litt til for deg. Beklager.

Synes du har mye å være stolt av nå. :-)

Hehe, nå ble jeg nysgjerrig... har du vært rampette nå? :)

Er bare nysgjerrig altså... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2295179
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk alle sammen! Ja nå har jeg vært og tatt MR! Buzz buzz, hørselsvern og hele pakka, syntes ikke den bråkte så mye, men jeg hadde jo hørselsvern på meg da. Tror det var noen veldig gode hørselsvern hodetelefoner de ga meg, for det sa "Popp!" Når jeg tok dem av meg.

Det var ....mmm.. altså det værste er jo og gjøre disse nye tingene, jeg vet ikke helt hvorfor, jeg er bare et nærvevrak liksom, så alt nytt er ganske skummelt. Men det gikk kjempe fint! I allefall nå som det er over ;) Men jeg føler meg på en måte innelåst inne i megselv. vet ikke hvordan jeg skal forklare det riktig.

Før jeg gjør ting så føles det veldig ut som at NÅ SKAL JEG GJØRE NOE SENSASJONELT!! AKTA STYRBORD,ISBJERG!! Men så gjør jeg disse tingene som jeg er redd for, også bli det nesten en liten nedtur fordi alt føles så tamt.. det blir så labert på en måte. Og ikke så sensasjonelt som jeg kanskje vil utrykke at det er når jeg gjør det. Tror jeg oppfattes som arrogant da, vet ikke.. Stemmen min er ikke helt venn med meg. Kanskje det er fordi jeg ser at , hey.. dette er jo ikke så farlig.. også blir jeg helt passiv og føler meg som ett null liksom.. aa.. får ikke forklart det ordentlig.

UTROLIG GLAD for at psyk.sykepleier var med meg...! Hun hadde en arm på beinet mitt der jeg lå inne i rullen heletiden, og det var godt og kjenne at hun bare var der liksom! Før vi gikk inn i rommet med rullen, så var det likefør jeg bare kastet meg over henne der vi stod og ville bare at hun skulle holde meg liksom så jeg ikke stakk av. Men hun strøk meg på ryggen så det roet seg igjen.

Inne i rullen så lukket jeg øynene først, men etter ca 5 minutter så begynte jeg og bli kjempe svimmel.. Da begynte jeg og tenke på om jeg kanskje var syk, kanskje jeg har en svuls oppi toppen eller noe sånt. Og det skremer meg kanskje litt. Måtte åpne øyene igjen, rommet spant når jeg lukket dem så det var ekkelt.

Jeg er ikke vant til og lukke øynene sånn, så det var nytt at jeg ble svimmel når jeg lukket øynene over en liten stund. Lukker ikke øynene før jeg sovner liksom, kroppen bare gir etter. så da lurte jeg på om jeg ble svimmel fordi jeg kanskje har en hjerne svuls eller noe. Men kanskje det var angsten som gjorde meg svimmel. Jeg følte meg også veldig rolig der jeg lå, følt meg ikke så veldig nærvøs..

bla bla.. babbler..!! sorry.. Etter MR'en gikk vi til nærmeste t-bane stasjon, og dratatada! Nå har jeg kjør T-bane!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Vi så plakatene du nevnte Blåberpiken, og snakket litt om dem, men alt bare stokker seg oppi hodet mitt, og jeg blir så mutt og fikk ikke ordentlig med meg hva som stod på dem..Men Yay, jeg har kjørt t-bane, og kanskje jeg skal prøve ta t-banen alene neste gang jeg er skal til psyk.sykepleier alene? mmmmm... vet ikke om jeg tørr uten henne der.. får se!! :)

ps... Har de slettet noen inlegg i tråden her? Ser ikke innlegget mitt fra igår om mormor sitt blåbærsyltetøy... eller drømte jeg det?

Orio :: Klem!!! jeg var her bare veldig kort i går, så var vel godt at du ikke ble sittenede og skravle med meg. Håper du får sove godt og riktig i natt !!

Nå skal jeg feire med lakrisnøre og hodepine! :)

Så fremskritt du gjør ferri!!!!

*stolt av deg*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2295180
Del på andre sider

Gratulerer. Fint det gikk bra, både MR og t-banen. Har du et lakrissnøre til overs feirer jeg gjerne sammen med deg. Hodepinen kan du beholde. ;- )

Sikkert like greit at jeg ikke var innom her i natt, hadde risikert å holde deg våken, tror du trengte søvn for å klare dagens utfordringer. Og visstnok er det en fordel å bruke natten til å sove, har jeg hørt rykter om. Men jeg får ikke sove, og egentlig har jeg ikke så stort behov for det nå. Er våken og opplagt og full av energi selv med bare noen få timers søvn. Men, etter litt tid på den måten kommer gjerne depresjonen snikende. Den har allerede prøvd seg, men jeg sier at det passer dårlig nå, har så mye annet jeg skulle ha gjort. Tror du den hører på meg?

Nå sover du vel? klokken er 01:07 her i dnaldnevkaB, hvor alt går ann =)

Ellers så skal du gjerne få masse lakrisnøre, og om du vil så kan jeg godt gå søvnløs for deg, byttehandel!

Ja, jeg tror ikke det er bra for deg eller noen og leke bordtennis med døgnrytmen for mye, kjenner meg igjen i det du skriver.

Fin instilling, no time for depression! Vi får skrike i kor så den fordufter fra sinnet ditt fort som fy! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2295182
Del på andre sider

Gjest Multippel

I det siste så er det faktisk hun som har vært mest frempå med og foreslå ting og jeg har trukket meg litt mere tilbake når hun har kommet med forslag. Men jeg er klar over det, og skal jobbe med og være mere positiv innstilt til nye utfordringer.

Det er kanskje litt store ting hun har foreslått, og jeg har blitt litt engstelig, det er ting som ordne støttekontakt og kanskje ta noen skolefag. Hun vil at jeg skal tenke på det i allefall.

Jeg vet ikke helt om jeg har lyst til og spørre henne om og bli med og kjøpe klær og sånt. Det virker litt sløsing av tiden hennes på en måte om jeg skulle spørre om det, men vi har pratet om kafe besøk før. Skritt for skritt som du sier, skal snart ha enda en ny legetime et annet sted som hun også skal være med på.. + øyekontroll.. så det jobbes ;)

Vel tenker det er lurt at et ikke er for store ting. Syns det høres ut som om du er på god vei. Og den opplevelsen av at dette var da lett....tror jeg er ett meget godt tegn:-) Støttekontakt hørs kanskje voldsomt ut...men kanskje en kjempefin ting i en periode.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2295200
Del på andre sider

Annonse

I det siste så er det faktisk hun som har vært mest frempå med og foreslå ting og jeg har trukket meg litt mere tilbake når hun har kommet med forslag. Men jeg er klar over det, og skal jobbe med og være mere positiv innstilt til nye utfordringer.

Det er kanskje litt store ting hun har foreslått, og jeg har blitt litt engstelig, det er ting som ordne støttekontakt og kanskje ta noen skolefag. Hun vil at jeg skal tenke på det i allefall.

Jeg vet ikke helt om jeg har lyst til og spørre henne om og bli med og kjøpe klær og sånt. Det virker litt sløsing av tiden hennes på en måte om jeg skulle spørre om det, men vi har pratet om kafe besøk før. Skritt for skritt som du sier, skal snart ha enda en ny legetime et annet sted som hun også skal være med på.. + øyekontroll.. så det jobbes ;)

''Jeg vet ikke helt om jeg har lyst til og spørre henne om og bli med og kjøpe klær og sånt. Det virker litt sløsing av tiden hennes på en måte om jeg skulle spørre om det, men vi har pratet om kafe besøk før''

Synes det er så fint at du har tenkt på dette jeg. For det viser at du er villig til å gjøre noe med problemene dine. Det virker som du er på rett vei, og det er jeg så glad for å se.

Hvis du føler deg klar for å dra ut å handle klær og sånn, så synes jeg ikke du skal nøle med å spørre henne om det. Hun er der for å hjelpe deg, også med det praktiske.

Min sykepleier var med meg i treningstudio, hun :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2296038
Del på andre sider

''Jeg vet ikke helt om jeg har lyst til og spørre henne om og bli med og kjøpe klær og sånt. Det virker litt sløsing av tiden hennes på en måte om jeg skulle spørre om det, men vi har pratet om kafe besøk før''

Synes det er så fint at du har tenkt på dette jeg. For det viser at du er villig til å gjøre noe med problemene dine. Det virker som du er på rett vei, og det er jeg så glad for å se.

Hvis du føler deg klar for å dra ut å handle klær og sånn, så synes jeg ikke du skal nøle med å spørre henne om det. Hun er der for å hjelpe deg, også med det praktiske.

Ps. jeg tror faktisk at sykepleieren din ville blitt glad om du tok dette initiativet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2296041
Del på andre sider

Oi, treningstudio. Gjorde dere aerobic? :) Jeg vet ikke om jeg tørr spørre henne om noe sånt enda. Vil ikke at hun skal få dårlig samvittighet for og måtte si nei, eller kanskje jeg bare er redd for at hun kanskje sier nei. Farlig og bli skuffet, eller mere trening en jeg er klar for enda. Nå skal hun snart bli med på brilleland med meg også :) Vil ikke ta all tiden hennes.. selv om hun sier at jeg ikke gjør det da.. men likevel..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2296531
Del på andre sider

Oi, treningstudio. Gjorde dere aerobic? :) Jeg vet ikke om jeg tørr spørre henne om noe sånt enda. Vil ikke at hun skal få dårlig samvittighet for og måtte si nei, eller kanskje jeg bare er redd for at hun kanskje sier nei. Farlig og bli skuffet, eller mere trening en jeg er klar for enda. Nå skal hun snart bli med på brilleland med meg også :) Vil ikke ta all tiden hennes.. selv om hun sier at jeg ikke gjør det da.. men likevel..

"eller kanskje jeg bare er redd for at hun kanskje sier nei. Farlig og bli skuffet"

Jeg vet akkurat hvordan det er å ha det slik. Hater å be andre om en tjeneste.

Men kan det ikke være et alternativ for deg å si dette til henne? Så hun forstår/vet at du strever med det og kan hjelpe deg med denne problematikken også? Evt skrive det i en mail til henne, hvis du synes det er lettere? Jeg tror faktisk det ville hjullpet deg.

"Vil ikke ta all tiden hennes.. selv om hun sier at jeg ikke gjør det da"

1. Jeg er sikker på at hun vil hjelpe deg med dette og vil bli glad om du spør. Bl.a fordi hun da ser at du er villig til å gå ett skritt videre. Og det ved å ta initiativet selv, noe som er svært positivt (mener jeg).

2. Du tar ikke all tiden hennes.. Hun sier det jo selv. Og en sykepleier sier ikke sånt bare for å "please" deg. Hun er der for å hjelpe deg. Det er det som er jobben hennes.

Vel. Dette er mine tanker, og jeg vet ikke om du er klar for alt dette. Men ville bare dele de med deg.

ps. Det er ikke aerobics, men spinning og trening i sal. Det er et gratis tibud gjennom kommunen, for den som sliter psykisk. Vi er en egen gruppe, og blander oss ikke med de "friske" som trener.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2296876
Del på andre sider

Annonse

Kloke damer har fortalt meg at man går 3 skritt frem 2 tilbake i tidligere tider, du hadde rett :)

Den erfaringen tror jeg det er viktig å huske på, når ting føles vanskelig. Jeg har også gjort meg denne erfaringen.

Jeg er stolt av deg jeg også, ferri! Stå på :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2296884
Del på andre sider

Har du planer om å bytte nick? Siden du underskriver med neelie (ferri) mener jeg? Liker ferri, har liksom blitt kjent med ferri. Neelie kjenner jeg ikke. Eller skal du i tilfelle bare bytte nick og ikke personlighet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2297204
Del på andre sider

Har du planer om å bytte nick? Siden du underskriver med neelie (ferri) mener jeg? Liker ferri, har liksom blitt kjent med ferri. Neelie kjenner jeg ikke. Eller skal du i tilfelle bare bytte nick og ikke personlighet?

Ja, bare bytte nick.. alle personlighetene følger sikkert med ;)

Du har foressten et veldig kult nickname :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285802-mr-mr-mr/page/2/#findComment-2298141
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...