Gjest tubbel Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 driver og trapper opp lamictal for andre gang pga. jeg dro på ferie og hadde ikke resept og gikk uten en periode. Er på 200 mg foreløpig, må høyere opp, brukte 500 mg før pga. p-piller. Jeg har hatt grusomt irritasjon og vondt inni meg en uke, idag holdt jeg ikke ut, og tok et helt brett med 50 mg på en gang. Vet det var dumt, men tenkte det skulle hjelpe. Nå har jeg kløe over hele kroppen, men ikke utslett som jeg kan se. (enda?) Er dette farlig? Må søke lege? Er det nok å ta en Zyrtec? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Det er aldri mulig å være helt sikker, men jeg tror dette er helt ufarlig som et engengstilfelle. Du kan godt forsøke Zyrtec mot kløen. 0 Siter
duffen Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Det er aldri mulig å være helt sikker, men jeg tror dette er helt ufarlig som et engengstilfelle. Du kan godt forsøke Zyrtec mot kløen. Svaret til deg,tubbel,kommer vel sent; men skriver litt likevel. Min erfaring med Lamictal, er svært negativ. Fikk utslett, som spredte seg 100 % over helekroppen. Fikk en alvorlig allergisk reaksjon,som satte meg veldig tilbake,både fysisk og psykisk. Gikk til kontroll på psyk.pol. flere ganger, før det etterhvert roet seg. Jeg kan aldri mer ta Lamictal, og er blitt skeptisk til medisin jeg kjenner til . Mitt råd er;hvis du ikke allerede har gjort det: kontakt lege,følg utvikling av utdlett nøye, evt. kutte det ut. Alternativer må diskuteres med legen. Lykke til. . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.