Gjest fallrned Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Har økt Lamictaldosen fra 200mg til 200mg x2. Dette har ikke gitt no spesiell effekt, forutenom muskelrykkninger, irritabilitet, muntilg tourettes som øker kraftig ved alkoholinntak. Jeg føler meg halvveis bevisstløs til tider. Har du hørt om dette? Jeg husker ting, men går i en slag søvnfase. Uten hallusinasjoner og annet. Konsentrasjonen svikter derimot helt. Skal stikke og ta blodspeiling senere i dag. Jeg skjønner ikke at ved 60mg cipramil, 400mg lamictal og 2mg rivotril, så er jeg forsatt for sårbar. Sårbarheten går ikke ned. Har vært oppi 100mg Truxal i tilegg på jobb og sånt, men det hjelper bare av og til. Vært borti Solian, Zyprexa og Abilify som har ført til ingenting annet enn økt matlyst, manglende livsglede og kraftig økning av selvmordstanker samt fastende blodsukker på 12. Jeg kommer meg faen ikke utav dette. Vært innlagt i to måneder, men det ga jo null resultat. Livskvaliteten min er lik null. Mamma har blitt syk, pappa begynner å få store problemer med hukommelse. Dette tar helt knekken på meg. Fastlegen har truet meg i tilegg fordi jeg økte Rivotrildosen til 4mg. Har prøvd å ikke ta Rivotril i tre dager, men da ble jeg rastløs i leggene og helt nummen. Kunne nesten ikke gå. Selvfølgelig angst ved siden av. 0 Siter
Gjest BipolarII...jeg visst Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Du kan også jobbe med sårbarheten din og få denne minsket. Det er ikke bare medisiner i seg selv som kan lage en mer tykkhudet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.