Gå til innhold

ADD

Gjest meg30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen her kan fortelle meg litt om ADD. Er det noe man er født med, eller kan man merke det først i voksen alder? Og går det ann å ha denne diagnosen uten at folk rundt deg merker det? Jeg sliter veldig i arbeidslivet pga at jeg føler at jeg glemmer fort og har problemer med å lære ting. Er høyskoleutdannet, og folk går rundt å tror at jeg kan så mye innen det fagfeltet, mens jeg selv er fortvilet over at alt jeg har lært forsvinner. Jeg strever hardt med å prøve å skjule hvor ille det er, men vet ikke hvor lenge jeg klarer det mer. Synes det er veldig vanskelig å oppsøke lege om dette. Fint hvis noen kan fortelle litt...

Gjest Multippel
Skrevet

Add er noe du er født med og symptomene må du hatt siden barneårene. Likevel er det mange særlig jenter som kan ha dette uten at folk rundt de merker det. Endel kvinner får ikke diagnosen før i voksen alder. Hvis du slår opp dette på nettet vil du finne mange artikler om emnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...