Gjest meg30 Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Jeg lurer på om noen her kan fortelle meg litt om ADD. Er det noe man er født med, eller kan man merke det først i voksen alder? Og går det ann å ha denne diagnosen uten at folk rundt deg merker det? Jeg sliter veldig i arbeidslivet pga at jeg føler at jeg glemmer fort og har problemer med å lære ting. Er høyskoleutdannet, og folk går rundt å tror at jeg kan så mye innen det fagfeltet, mens jeg selv er fortvilet over at alt jeg har lært forsvinner. Jeg strever hardt med å prøve å skjule hvor ille det er, men vet ikke hvor lenge jeg klarer det mer. Synes det er veldig vanskelig å oppsøke lege om dette. Fint hvis noen kan fortelle litt... 0 Siter
Gjest ghb64 Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 http://www.adhd-foreningen.no 0 Siter
Gjest Multippel Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Add er noe du er født med og symptomene må du hatt siden barneårene. Likevel er det mange særlig jenter som kan ha dette uten at folk rundt de merker det. Endel kvinner får ikke diagnosen før i voksen alder. Hvis du slår opp dette på nettet vil du finne mange artikler om emnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.