Gå til innhold

Tolvon og trøtthet

Anbefalte innlegg

Gjest anonym_her_inne

Er det noen her inne som har erfaring med bruk av Tolvon. Har av forskjellige grunner brukt denne medisinen i en 6-7 uker nå, og det har fungert bra inntil for cirka 1-2 uker siden. Jeg tenkte først at denne trøttheten måtte skyldes pms, men nå er jeg snart ferdig med mensen, og er stadig hinsides av trøtthet. Så jeg har begynt å mistenke tolvonen. Er det vanlig at man etter flere ukers vellykket bruk, plutselig får denne ubehagelige bivirkningen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285910-tolvon-og-tr%C3%B8tthet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym_her_inne

trøttheten var det eneste jeg likt emed tolvon.fikk den for søvnproblemer.bivirkningen jeg ikke likte,var at jeg gikk og spiste i søvne,og la på meg mye

Det er trøttheten på dagtid som plutselig har kommet som jeg ikke liker! Som sovemedisin er jeg veldig fornøyd med Tolvon. Jeg sover som en stein fra jeg legger meg og i 9 til 10 timer. Frem til de siste par ukene har jeg vært opplagt på dagtid, og jeg har vært veldig fornøyd med pillene, men nå er jeg altså begynt å bli plaget av trøtthet på dagtid. Er ikke sikkert dette skyldes Tolvon, det er derfor jeg prøver meg her inne. Prøver å finne ut av hva slags erfaringer andre har=)

Det er trøttheten på dagtid som plutselig har kommet som jeg ikke liker! Som sovemedisin er jeg veldig fornøyd med Tolvon. Jeg sover som en stein fra jeg legger meg og i 9 til 10 timer. Frem til de siste par ukene har jeg vært opplagt på dagtid, og jeg har vært veldig fornøyd med pillene, men nå er jeg altså begynt å bli plaget av trøtthet på dagtid. Er ikke sikkert dette skyldes Tolvon, det er derfor jeg prøver meg her inne. Prøver å finne ut av hva slags erfaringer andre har=)

Jeg har forsøkt Tolvon i en kort periode. For meg var det en fæl medisin. Følte meg skikkelig dopa dagen derpå. Forsøkte å ta meg sammen og sykle, datt over sykkelstyret og knakk tre ribbein. Pillene ble kastet i do.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...