Gå til innhold

Savner inspirasjon!

Anbefalte innlegg

Gjest Gladforsvar:)

Jeg er en 22 år gammel jente, som sliter med angst. Av og til syns jeg situasjonen min er håpløs. Når disse stundene kommer ønsker jeg å høre om mennesker som har overvunnet sine problemer. Jeg savner rett og slett forbilder, som kan inspirer meg til å være modig. Hvor finner jeg det?:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285972-savner-inspirasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RosaFiona

Leit at du som er så ung skal slite med slike tunge ting.

Jeg har også angst, selv om jeg er bedre nå enn tidligere, uten at jeg tror jeg er noe forbilde av den grunn.

Har gått noen år i terapi, det har vel tatt brodden av frykten.

Noen spiser ad mot angst og får bra resultater av det.

Det er desverre ingen raske løsninger, men mist ikke motet.

Jeg har lært meg til at angsten er del av meg. Og at jeg kan ha mange gode dager.

Og når jeg sliter som værst, så holder jeg fast ved den tanken.

I morgen er alt sikkert mye bedre.

Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg noe. Og jeg skal forsøke med et lite ord jeg holder fast ved.

Faith

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285972-savner-inspirasjon/#findComment-2295434
Del på andre sider

Jeg har også angst, selv om jeg er bedre nå enn tidligere, uten at jeg tror jeg er noe forbilde av den grunn.

Jeg har lært meg til at angsten er del av meg. Og at jeg kan ha mange gode dager.

Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg noe. Og jeg skal forsøke med et lite ord jeg holder fast ved.

Faith

''Jeg har lært meg til at angsten er del av meg. Og at jeg kan ha mange gode dager. Og når jeg sliter som værst, så holder jeg fast ved den tanken. I morgen er alt sikkert mye bedre''

Et godt råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285972-savner-inspirasjon/#findComment-2296021
Del på andre sider

Gjest gladforsvar:)

Faith

Har tenkt litt over det med ´å godta angsten´. Jeg tror at man må akseptere angsten, og derfor være tålmodig med seg selv, men samtidig vil jeg ikke la angsten ta over for de gode ressursene jeg har i meg.

Ellers vil jeg si tusen takk for svar! Det fikk meg til å filosofere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285972-savner-inspirasjon/#findComment-2296107
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...