Gjest Gladforsvar:) Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Jeg er en 22 år gammel jente, som sliter med angst. Av og til syns jeg situasjonen min er håpløs. Når disse stundene kommer ønsker jeg å høre om mennesker som har overvunnet sine problemer. Jeg savner rett og slett forbilder, som kan inspirer meg til å være modig. Hvor finner jeg det? 0 Siter
Gjest RosaFiona Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Leit at du som er så ung skal slite med slike tunge ting. Jeg har også angst, selv om jeg er bedre nå enn tidligere, uten at jeg tror jeg er noe forbilde av den grunn. Har gått noen år i terapi, det har vel tatt brodden av frykten. Noen spiser ad mot angst og får bra resultater av det. Det er desverre ingen raske løsninger, men mist ikke motet. Jeg har lært meg til at angsten er del av meg. Og at jeg kan ha mange gode dager. Og når jeg sliter som værst, så holder jeg fast ved den tanken. I morgen er alt sikkert mye bedre. Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg noe. Og jeg skal forsøke med et lite ord jeg holder fast ved. Faith 0 Siter
Gjest BipolarII...jeg visst Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Er mange som har stort utbytte av noe du kan lese mer om her: http://www.angstringen.no/ 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Leit at du som er så ung skal slite med slike tunge ting. Jeg har også angst, selv om jeg er bedre nå enn tidligere, uten at jeg tror jeg er noe forbilde av den grunn. Har gått noen år i terapi, det har vel tatt brodden av frykten. Noen spiser ad mot angst og får bra resultater av det. Det er desverre ingen raske løsninger, men mist ikke motet. Jeg har lært meg til at angsten er del av meg. Og at jeg kan ha mange gode dager. Og når jeg sliter som værst, så holder jeg fast ved den tanken. I morgen er alt sikkert mye bedre. Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg noe. Og jeg skal forsøke med et lite ord jeg holder fast ved. Faith ''Jeg har lært meg til at angsten er del av meg. Og at jeg kan ha mange gode dager. Og når jeg sliter som værst, så holder jeg fast ved den tanken. I morgen er alt sikkert mye bedre'' Et godt råd. 0 Siter
Gjest gladforsvar:) Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Er mange som har stort utbytte av noe du kan lese mer om her: http://www.angstringen.no/ Tusen takk for godt tips! 0 Siter
Gjest gladforsvar:) Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Leit at du som er så ung skal slite med slike tunge ting. Jeg har også angst, selv om jeg er bedre nå enn tidligere, uten at jeg tror jeg er noe forbilde av den grunn. Har gått noen år i terapi, det har vel tatt brodden av frykten. Noen spiser ad mot angst og får bra resultater av det. Det er desverre ingen raske løsninger, men mist ikke motet. Jeg har lært meg til at angsten er del av meg. Og at jeg kan ha mange gode dager. Og når jeg sliter som værst, så holder jeg fast ved den tanken. I morgen er alt sikkert mye bedre. Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg noe. Og jeg skal forsøke med et lite ord jeg holder fast ved. Faith Har tenkt litt over det med ´å godta angsten´. Jeg tror at man må akseptere angsten, og derfor være tålmodig med seg selv, men samtidig vil jeg ikke la angsten ta over for de gode ressursene jeg har i meg. Ellers vil jeg si tusen takk for svar! Det fikk meg til å filosofere! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.