Gå til innhold

Lege beholder jobben etter pasient-sex. Link.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det blir feil å kalle dette "pasient-sex", da legen ikke ble kjent med kvinnen gjennom jobben sin og heller ikke har vært i et behandlerforhold til henne.

Slik jeg forstår det; så er dette kort og godt en lege som på fritiden har truffet en kvinne på byen, og så etterhvert fått vite at hun også var pasient ved psykiatrisk avdeling ved samme sykehus som han jobbet på.

Jeg synes ikke at kvinner som har psykiske vansker skal være ekskludert fra muligheten til å ha seksuelle forhold til menn - enten mannen er rørlegger eller lege.

Gjest skjerpings

Jeg synes det blir feil å kalle dette "pasient-sex", da legen ikke ble kjent med kvinnen gjennom jobben sin og heller ikke har vært i et behandlerforhold til henne.

Slik jeg forstår det; så er dette kort og godt en lege som på fritiden har truffet en kvinne på byen, og så etterhvert fått vite at hun også var pasient ved psykiatrisk avdeling ved samme sykehus som han jobbet på.

Jeg synes ikke at kvinner som har psykiske vansker skal være ekskludert fra muligheten til å ha seksuelle forhold til menn - enten mannen er rørlegger eller lege.

Hmed frosken. Det går da ikke an å kalle dette pasient-sex!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...