PieLill Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Overlegen ved Sørlandet sykehus, som i sommer ble avslørt etter at han hadde hatt et forhold til en pasient ved psykiatrisk avdeling ved samme sykehus, blir ikke fratatt jobben sin. Les mer: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2000254.ece 0 Siter
frosken Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Jeg synes det blir feil å kalle dette "pasient-sex", da legen ikke ble kjent med kvinnen gjennom jobben sin og heller ikke har vært i et behandlerforhold til henne. Slik jeg forstår det; så er dette kort og godt en lege som på fritiden har truffet en kvinne på byen, og så etterhvert fått vite at hun også var pasient ved psykiatrisk avdeling ved samme sykehus som han jobbet på. Jeg synes ikke at kvinner som har psykiske vansker skal være ekskludert fra muligheten til å ha seksuelle forhold til menn - enten mannen er rørlegger eller lege. 0 Siter
Gjest skjerpings Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes det blir feil å kalle dette "pasient-sex", da legen ikke ble kjent med kvinnen gjennom jobben sin og heller ikke har vært i et behandlerforhold til henne. Slik jeg forstår det; så er dette kort og godt en lege som på fritiden har truffet en kvinne på byen, og så etterhvert fått vite at hun også var pasient ved psykiatrisk avdeling ved samme sykehus som han jobbet på. Jeg synes ikke at kvinner som har psykiske vansker skal være ekskludert fra muligheten til å ha seksuelle forhold til menn - enten mannen er rørlegger eller lege. Hmed frosken. Det går da ikke an å kalle dette pasient-sex!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Her er jeg enig med Frosken, dette har ikke noe med pasient-sex å gjøre. Å kalle dette for pasient-sex er jo det samme som å si at ingen kan ha sex med psykiatriske pasienter samme hvilken relasjon de måtte ha til dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.