Gjest bippp Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Hvor lang tid tar det før lamictal virker? Bruker 50 mg nå, har det %%%&&::::-( 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Det er svært individuelt. Du kan håpe på effekt på 100 mg. De fleste må opp på 200 mg. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Det er svært individuelt. Du kan håpe på effekt på 100 mg. De fleste må opp på 200 mg. Hva er det klokeste jeg gjør da? Har fått en skikkelig nedtur nå, greier ikke å tenke. Tar truxal sånn sporadisk, er det bedre å bruke denne fast? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Hva er det klokeste jeg gjør da? Har fått en skikkelig nedtur nå, greier ikke å tenke. Tar truxal sånn sporadisk, er det bedre å bruke denne fast? Ja, bruk den fast en uke eller to. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Ja, bruk den fast en uke eller to. Takk, håper det virker, har så vondt jeg legger meg ned å dør snart :-(. Har tatt 50 mg truxal tilsammen idag, men merker ingen forskjell, kan jeg ta mere? Hvis jeg tar den fast, hvilken dose? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.