Gå til innhold

Kan fastlegen nekte å henvise videre (til BUP)?

Anbefalte innlegg

Nei, jeg tenker på kurs hvor man lærer hvordan man skal dekke ungens behov hvis ungen ikke er helt A4.

Min har blitt utredet av ppt og det eneste som kom ut av det var at mannen fastslo at minstemann var en underlig skrue, men at han ikke kunne se at det var noe galt med ham.

Skjønner. Jeg synes det er leit at du må vente så lenge :o(

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• multippel

4

• frosken

3

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

Skjønner. Jeg synes det er leit at du må vente så lenge :o(

Jeg venter lenge på alt jeg. Noen ganger blir jeg nesten litt paranoid og tror at jeg alltid kommer bakerst i køen siden jeg venter i årevis på hjelp for alt ;o)

Sånn ser ikke jeg det. Hvis man har barn som er litt annerledes enn andre så kan det være vanskelig å vite hvordan man skal takle det og behandle ungen og der kan foreldrekurs være til hjelp.

Hvis damen mistenker barnet for adhd så er det fint å vite og det tar tid å undersøke.:-) Foreldrekurs kan være bra uansett! Men helst etter undersøkelse. Det kan være frustrerende å gå der å lure og ikke vite!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...