Gjest Jente31 Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Nei, jeg tenker på kurs hvor man lærer hvordan man skal dekke ungens behov hvis ungen ikke er helt A4. Min har blitt utredet av ppt og det eneste som kom ut av det var at mannen fastslo at minstemann var en underlig skrue, men at han ikke kunne se at det var noe galt med ham. Skjønner. Jeg synes det er leit at du må vente så lenge ( 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Skjønner. Jeg synes det er leit at du må vente så lenge ( Jeg venter lenge på alt jeg. Noen ganger blir jeg nesten litt paranoid og tror at jeg alltid kommer bakerst i køen siden jeg venter i årevis på hjelp for alt ;o) 0 Siter
multippel Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Sånn ser ikke jeg det. Hvis man har barn som er litt annerledes enn andre så kan det være vanskelig å vite hvordan man skal takle det og behandle ungen og der kan foreldrekurs være til hjelp. Hvis damen mistenker barnet for adhd så er det fint å vite og det tar tid å undersøke.:-) Foreldrekurs kan være bra uansett! Men helst etter undersøkelse. Det kan være frustrerende å gå der å lure og ikke vite! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg venter lenge på alt jeg. Noen ganger blir jeg nesten litt paranoid og tror at jeg alltid kommer bakerst i køen siden jeg venter i årevis på hjelp for alt ;o) ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.