Gå til innhold

Cipralex

Gjest Cipralex-optimisten

Anbefalte innlegg

Gjest Cipralex-optimisten

Ser med stor glede at debatten har kommet videre her i kveld. Var ensformig tidligere.. Nok om det:-) Er det noen som kan dele litt erfaringer med meg ang Cipralex? Gjerne de mest positive.. Har i en årrekke slitt med depresjoner på våren, de siste årene også på høsten, og ellers når livet butter mot. Føler at det etterhvert også har kommet krypende mer og mer angst.Mest for å drite meg ut, ikke være god nok.. i tillegg til at insekter alltid har skremt "livet av meg." Har bynt å stenge meg inne. Trenger snart følge til butikken etc. Takler ikke å komme ut på en plass der jeg blir sett. Er bedre å sitte inne enn på terassen. Har bare hyggelige naboer og sånn, men jeg takler det ikke alene. Er i tillegg redd for ikke å få sove, og bli syk etc. Kjenner stadig på puls og åndedrett. Er vel litt konrollfrik også, må liksom sjekke at alt er i orden, en siste gang.. Opplever situasjoner der jeg bare må komme meg vekk, og dette kan lik så godt skje i en butikk-kø, eller når jeg foreksempel kjører til jobb.. Dette har nå blitt så slitsomt for meg, og også for mine nermeste, at jeg hulket meg gjennom en legetime og fikk fram det meste. Jeg startet på 5 mg Cipralex sist uke, og skal nå snart over på 10mg. Håper den verste kvalmen gir seg snart, for jeg har ikke tenkt til å gi opp. Er også veldig lett irritabel, og litt kløen i huden.. Håper på en kommentar fra deg:-) Svar på innlegg Nytt innlegg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286063-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidligere Cipralexbruker

Jeg brukte Cipralex tidligere og de hadde god effekt. Ble roligere og mindre angstfull, sov også bedre om natta. Etter noen måneder synes jeg derimot effekten avtok og jeg hadde ikke lyst til å øke dosen så sluttet heller. Det at de avtar i effekt skal visst ikke være mulig i følge fastlegen så ikke vet jeg.....Jeg hadde heller ingen bivirkninger og gikk på 10mg. den tiden jeg brukte de. Håper du får god effekt, lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286063-cipralex/#findComment-2295876
Del på andre sider

Gjest cipralex-optimisten

Jeg brukte Cipralex tidligere og de hadde god effekt. Ble roligere og mindre angstfull, sov også bedre om natta. Etter noen måneder synes jeg derimot effekten avtok og jeg hadde ikke lyst til å øke dosen så sluttet heller. Det at de avtar i effekt skal visst ikke være mulig i følge fastlegen så ikke vet jeg.....Jeg hadde heller ingen bivirkninger og gikk på 10mg. den tiden jeg brukte de. Håper du får god effekt, lykke til.

Takk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286063-cipralex/#findComment-2296246
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...