Gå til innhold

NTNU ønsker flere personer med GAD

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg har snakket med professor Hans Nordahl ved psykologisk institutt. Han bekrefter at de ønsker seg flere personer som lider av GAD (generalisert angstlidelse).

Han ser gjerne at de som ønsker behandling skriver direkte til han på mail:

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286071-ntnu-%C3%B8nsker-flere-personer-med-gad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i en annen kant av landet, kan jeg likevel ta kontakt?

Alle kan ta kontakt.

Det er lite trolig at de kan hjelpe deg om du ikke kan møte til ca 10 konsultasjoner med ca en ukes mellomrom. De kan kanskje tipse deg om tilsvarende tilbud andre steder i landet. Det er intet å tape på en forespørsel.

Jeg har en venninne som ikke har søkt hjelp før, men det er med ganske stor sikkerhet GAD. Kan hun ta kontakt eller krever de diagnose andre steder fra først?

Hun kan ta kontakt. Da får hun høre om opplegget og hva som trengs.

Annonse

Gjest Susanne31

Alle kan ta kontakt.

Det er lite trolig at de kan hjelpe deg om du ikke kan møte til ca 10 konsultasjoner med ca en ukes mellomrom. De kan kanskje tipse deg om tilsvarende tilbud andre steder i landet. Det er intet å tape på en forespørsel.

Takk for svar, jeg har lyst til å ta kontakt. Jeg må også sjekke ut om jeg eventuelt kan få støtte til reiseutgifter, noen som vet om det er mulig?

Takk for svar, jeg har lyst til å ta kontakt. Jeg må også sjekke ut om jeg eventuelt kan få støtte til reiseutgifter, noen som vet om det er mulig?

Jeg vet ikke noe om dette. Men kansje du kan finne noe info her:

http://www.frittsykehusvalg.no/sidemaler/VisStatiskInformasjon____2029.aspx

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...