Gå til innhold

Når det butter imot (sitat)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Susanne31

Takk for godt sitat, jeg samler på dem :o) Jeg skriver mye, og skrev for noen år siden et dikt jeg synes er fint (og det er sjelden jeg liker noe av det jeg skriver, så det er sagt) Bruker ikke dele dem, men synes at det passer så bra nå:

Judge me not for being different

trust induviduality

Judge me not for being myself

- this is my reality

Judge me not based upon your fears

- you will learn in time

That being myself, and not being you

is my only crime

Gjest Susanne31

Takk for godt sitat, jeg samler på dem :o) Jeg skriver mye, og skrev for noen år siden et dikt jeg synes er fint (og det er sjelden jeg liker noe av det jeg skriver, så det er sagt) Bruker ikke dele dem, men synes at det passer så bra nå:

trust induviduality

- this is my reality

- you will learn in time

is my only crime

..det ble ikke sånn som jeg satt det opp, glemte å se på forhåndsvisning.. :o/ Jaja, man kan jo lese det..

Annonse

Gjest Blomsterbarnet

Bra sitat. Hørte det da jeg var innlagt nylig. Man ser så mange personer som har en utrolig selvtillit, som antakelig overgår all realitet. Så hvorfor skal ikke du eller jeg synes at vi er helt OK? Er kanskje noe med å innse sine begrensninger men likevel ta vare på at vi også ha gode sider - og akseptere oss som vi er? Vi er like mye verdt uansett! :-)

Gjest kvinne 46

Det var fint... :-)

Ønsker deg ein god dag. Her har barna akkurat kome seg ut av huset. Med det kaoset det er. Ei som ikkje fann igjen matpakken ho har laga. Antakleg ein som har dratt med to :-)

Så må eg hente gjengløymte fotballsko på naboøya før jobb. Kampen skal vere i dag. Men først skal eg kose litt med mannen. :-)

trust induviduality

- this is my reality

- you will learn in time

is my only crime

''Judge me not for being different trust induviduality Judge me not for being myself - this is my reality

Judge me not based upon your fears - you will learn in time That being myself, and not being you is my only crime''

Tusen takk. Det var nydelig skrevet. Jeg også samler på slike sitat og dikt. De sier en hel del, synes jeg.

Ha en fin dag! :-)

Bra sitat. Hørte det da jeg var innlagt nylig. Man ser så mange personer som har en utrolig selvtillit, som antakelig overgår all realitet. Så hvorfor skal ikke du eller jeg synes at vi er helt OK? Er kanskje noe med å innse sine begrensninger men likevel ta vare på at vi også ha gode sider - og akseptere oss som vi er? Vi er like mye verdt uansett! :-)

Nettopp :-)

Det var fint... :-)

Ønsker deg ein god dag. Her har barna akkurat kome seg ut av huset. Med det kaoset det er. Ei som ikkje fann igjen matpakken ho har laga. Antakleg ein som har dratt med to :-)

Så må eg hente gjengløymte fotballsko på naboøya før jobb. Kampen skal vere i dag. Men først skal eg kose litt med mannen. :-)

Blir god og mett den med to da :o)

*Kos deg masse med mannen*

''Judge me not for being different trust induviduality Judge me not for being myself - this is my reality

Judge me not based upon your fears - you will learn in time That being myself, and not being you is my only crime''

Tusen takk. Det var nydelig skrevet. Jeg også samler på slike sitat og dikt. De sier en hel del, synes jeg.

Kommer på ett jeg liker:

-en får værra som en er når en itj vart som en sku :-)

(trøndersk?)

Annonse

Kommer på ett jeg liker:

-en får værra som en er når en itj vart som en sku :-)

(trøndersk?)

hehe, det er også godt sagt.

Ps. Det er Ole Ivars fra Løten i Hedmark som har laget den sangen, så det er nok østlandsk :-)

Jeg har mange på lager og her er ett til:

"man kan ikke endre på det som er omme, men det som kan komme".

Ha en fin dag cathlin :-)

hehe, det er også godt sagt.

Ps. Det er Ole Ivars fra Løten i Hedmark som har laget den sangen, så det er nok østlandsk :-)

Jeg har mange på lager og her er ett til:

"man kan ikke endre på det som er omme, men det som kan komme".

Ha en fin dag cathlin :-)

Oi shit... Ole ivars.. hehe.

Det siste sitatet ditt skal jeg notere meg.

Gjest Susanne31

Tusen takk, nå ble jeg gla! :o) Fin dag (natt blir det vel nå...) sendt tilbake!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...