Gå til innhold

MR-jenta, gikk det fint?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lite tips

Jeg vil bare påpeke at det finnes et forum som heter Meldinger. Det kan brukes til personlige meldinger. Dette er på ingen måte ment som annet enn en veiledning. Har selv en gang etterlyst noen på andre forum. Men det er ganske greit med dette Meldingsforumet for det blir mer ryddige av det.

Gjest anna lovise

Hei, takk for det,-) Joda, gikk greit, men hadde nok ikke klart det uten de to sobrilene jeg fikk. Følte meg litt "sjaber" resten av dagen, men er i alle fall glad jeg klarte å gjennomføre det;-) Så blir det å vente på svar da..

Så bra!

Gjest c-optimisten

Jeg vil bare påpeke at det finnes et forum som heter Meldinger. Det kan brukes til personlige meldinger. Dette er på ingen måte ment som annet enn en veiledning. Har selv en gang etterlyst noen på andre forum. Men det er ganske greit med dette Meldingsforumet for det blir mer ryddige av det.

Er glad for ar MR-jenta fikk gjennomført undersøkelsen:-)

Jeg mener absolutt at oppmuntrende ord, og det å bry seg om andre, har noe i dette forumet å gjøre. Vi har jo egentlig bare hverandrre.

Tror ikke at vi som er brukere her skal glemme at vi er ganske prioriterte som har en psykiater som gidder å bruke fritid til å svare oss.. Egentlig skulle vi jo rettet spm dit under "Spør ekspertene"..

Meldingsforumet må jo være ideellt å gå over til når folk sporer helt av å starter diskusjoner om snart alt fra strikking til klær i barnehagen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...